fonsbob Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hallo, Ik heb een probleem met de missie: Are you going to san fierro? Mijn pc loopt namelijk steeds na de cutscene vast. Dit komt waarschijnlijk omdat ik vista gebruik. Missie: Are you going to san fierro? Cheaten: Nee Versie: 1 Bij voorbaat dank GTASAsf1.b
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Doe ik Lekkah wiet verbranden Sorry, op de een of de andere manier kan ik geen savegames meer starten....
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Het ligt niet aan Vista, dat gebruik ik zelf ook. Are You Going to San Fierro?: missie geslaagd Beloning: Respect en de winkels van ZIP zijn open. Heb je arsenaal uitgebreidt en CJ van een kogelvrij vest voorzien, ik heb hierbij geen geld uitgegeven. Ik heb ook geen cheats gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 7 augustus 2008 door _KoE_Mzungu
fonsbob Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Heel erg bedankt, kan ik eindelijk weer verder. Ik denk toch dat het iets met vista heeft te maken want ik had hier voorheen geen last van toen ik xp nog gebruikte. Maar fijn dat je hem voor me wilde doen
Recommended Posts