Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb ff rondgekeken en wat sig's gemaakt de laatste tijd en ik wil wat nieuws proberen. Wat ik eigelijk wil zeggen dat ik 2 soorten sig's zie , met de ene ben ik al bezig maar de andere daar wil ik ook wat van leren. Soort 1 : Hierbij knip je een render uit of zoek je een render op google. Je maakt een new bestand en daar brush wat op de achtergrond. Als je dat hebt gedaan dan ga je de render erop plakken wat effecten (blur enzo...) toevoegen en wat met c4d's knutselen. En dan uiteindelijk een mooie plekje voor je naam. Bijvoorbeeld : Mijn sig op dit moment Soort 2 : Ze maken een nieuw bestand en dan een foto van google halen en dat erin laten passen. En dan wat licht effecten toevoegen , wat ik eigelijk wil leren. En dan je naam en bordor erbij voegen en klaar is kees. Ze krijgen vaker ook een hoger cijfer maar ik vind het ook een beetje simpel uitzien. Bijvoorbeeld : M4X RonaldVC .Levi. Dus mijn vraag is zijn er tut's hievoor of hoe zit het allemaal ?? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb ff rondgekeken en wat sig's gemaakt de laatste tijd en ik wil wat nieuws proberen. Wat ik eigelijk wil zeggen dat ik 2 soorten sig's zie , met de ene ben ik al bezig maar de andere daar wil ik ook wat van leren.Soort 1 : Hierbij knip je een render uit of zoek je een render op google. Je maakt een new bestand en daar brush wat op de achtergrond. Als je dat hebt gedaan dan ga je de render erop plakken wat effecten (blur enzo...) toevoegen en wat met c4d's knutselen. En dan uiteindelijk een mooie plekje voor je naam. Bijvoorbeeld : Mijn sig op dit moment Soort 2 : Ze maken een nieuw bestand en dan een foto van google halen en dat erin laten passen. En dan wat licht effecten toevoegen , wat ik eigelijk wil leren. En dan je naam en bordor erbij voegen en klaar is kees. Ze krijgen vaker ook een hoger cijfer maar ik vind het ook een beetje simpel uitzien. Bijvoorbeeld : PLAATJES Dus mijn vraag is zijn er tut's hievoor of hoe zit het allemaal ?? Volgens mij moet je dan gewoon met paint een sig vorm uitknippen en die in CS2 openen en dan kun je die gaan bewerken is helemaal niet moeilijk Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Ten eerst vind k het stom als mensen bij de eerste reactie al gaan quoten en je snapt mijn vraag niet ik bedoelde de effect ik weet ook wel hoe je moet knippen EDIT : Ik heb het al Bewerkt: 7 augustus 2008 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.