Bosz Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Wie zou mij stap voor stap uit willen leggen hoe ik een MOD kan downloaden. Dylan. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Bij de meeste modificaties staat een knop [Download] daar moet je dus met je muis op klikken (linker muisknop). Daarna zal het worden gedownload naar je PC (HDD). Voorbeeld: Bewerkt: 7 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hartstikke goed uigelegd hoor koe, maar ik denk dat hij dat niet bedoeld. Hij bedoeld waarschijnlijk hoe je een mod moet installeren. Meestal staat dit in de readme erbij. Soms zijn er ook nog extra programmaatjes nodig om de mod te installeren. Meestal staat dit ook in de readme. Dus goed de readme doorlezen alvorens te installeren. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Sprunk zei: Hartstikke goed uigelegd hoor koe, maar ik denk dat hij dat niet bedoeld. Als ik bij elke post moet gaan nadenken over het feit dat er wat anders wordt bedoeld dan wat er staat wordt het er niet eenvoudiger op. En er staat toch duidelijk 'downloaden', niet 'installeren'. Bosz zei: Wie zou mij stap voor stap uit willen leggen hoe ik een MOD kan downloaden.Zie je wel. En als het wél om installeren gaat vergeet je de belangrijkste tip: maak eerst back-ups van de bestanden die je gaat aanpassen (modificeren)!! @ hieronder: Een site vinden heeft niets te maken met downloaden. Bewerkt: 7 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, maar als je niet weet hoe je iets moet downloaden verbaast het me al dat je deze site kan vinden met google Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.