bertyball Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Versie: 1.0 Cheats: Ja Missie: Dildo Dodo GTAVCsf1.b GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 augustus 2008 door bertyball Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik doe hem voor je... Reageren
bertyball Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) ik denk dat je nog de vorige missie moet doen ofzo, want je hebt de verkeerde save gedownload, lol ik had de eerste geupload, toen ik nog besefte dat ik nu niet gesaved had na deze missie dan heb ik hem bewerkt met de andere save voor dildo dodo GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 augustus 2008 door bertyball Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Dildo Dodo - Missie Voltooid Beloning: $2000,- Ik heb bij het behalen van Dildo Dodo geen Mods en/of Cheats gebruikt. Nog veel plezier met het spelen van Grand Theft Auto Vice City Savegame: GTAVCsf1.b Bewerkt: 7 augustus 2008 door DSgregor Reageren
bertyball Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Dildo Dodo - Missie Voltooid Beloning: $2000,- Ik heb bij het behalen van Dildo Dodo geen Mods en/of Cheats gebruikt. Nog veel plezier met het spelen van Grand Theft Auto Vice City Savegame: GTAVCsf1.b k, dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.