Bosz Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb de Mod Gt Islands gedownload en als ik GTA SA op start en ik die start game -> load game -> klik op mijn opgeslagen spel dan laad hij hem tot de helft en valt het spel uit hoe komt dat? Dylan. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb de Mod Gt Islands gedownload en als ik GTA SA op start en ik die start game -> load game -> klik op mijn opgeslagen spel dan laad hij hem tot de helft en valt het spel uit hoe komt dat?Dylan. Mischien kun je met die mod geen opgeslagen spel laden? Alleen een new game starten met de mod aan en dan saven? Reageren
Bosz Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb de Mod Gt Islands gedownload en als ik GTA SA op start en ik die start game -> load game -> klik op mijn opgeslagen spel dan laad hij hem tot de helft en valt het spel uit hoe komt dat?Dylan. Mischien kun je met die mod geen opgeslagen spel laden? Alleen een new game starten met de mod aan en dan saven? ik heb alles geprobeerd maar niks helpt. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb de Mod Gt Islands gedownload en als ik GTA SA op start en ik die start game -> load game -> klik op mijn opgeslagen spel dan laad hij hem tot de helft en valt het spel uit hoe komt dat?Dylan. Mischien kun je met die mod geen opgeslagen spel laden? Alleen een new game starten met de mod aan en dan saven? ik heb alles geprobeerd maar niks helpt. Hmm...probeer anders even of de mod te reinstalleren of GTA San Andreas opnieuw te installeren, kijken of dat helpt. Anders zou ik het zo even niet weten Reageren
joppie Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Misschien help het om je GTA ffies te downgraden. De patch staat ook ergens in bij de downloads. Dan daarna moet je maar kijken of je een nieuw spel moet starten. Dat moet als je iets hebt veranderd in de map script dacht ik, ik weet niet zeker of het die map was. Weet iemand of bovenstaande de goede is? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb de Mod Gt Islands gedownload en als ik GTA SA op start en ik die start game -> load game -> klik op mijn opgeslagen spel dan laad hij hem tot de helft en valt het spel uit hoe komt dat?Dylan. Als een modificatie de bronbestanden veranderd zijn je oude savegames onbruikbaar, deze kan je alleen gebruiken met de originele bronbestanden. Modificaties kan je alleen installeren als je versie 1 van het spel hebt of een gedowngrade versie 2. Als je dus versie 2 hebt moet je die eerst downgraden en als je versie 1 hebt is er niets aan de hand. Behalve als je versie 1 gepatched hebt (met de nomorehotcoffee-patch) naar versie 1.1, met versie 1.1 is modden niet meer mogelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.