lil gta gamer Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hallo allemaal mijn broertje en ik zaten net GTA te doen en hadden zo als gewoonlijk weer eens politie achter ons aan we waren een een beetje de daken aan het opklimmen totdat we een Annihilator zagen staan terwijl we niet hadden gecheat en alle flying rats hadden hier de snapmap: Klik hier om de SnapMap te bekijken op een van die daken moet hij staan er staan wel trouwens politie mannetjes dus pas op Als dit al bekend was heb ik niet goed gekeken Grtzz Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Dat is het politiebureau En dat weet zowat iedereen al. Maar alsnog goed dat je het zelf gevonden heb. Groeten, Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 ja ik zag het pas later Reageren
Valto Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Die komt er toch pas als je de storyline uit hebt? of is dat een ander politiebureau? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Die komt er toch pas als je de storyline uit hebt? of is dat een ander politiebureau? Ja, pas als je de story line uitgespeeld hebt. Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Oh, haha, pas als je de storyline hebt uitgespeeld xD Ben er al 3x heengegaan ofzo om te kijken wanneer die er nou stond . Maar dt duurt nog wel ff. (Speel em nu voor de 2e keer) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 ik kende al 2 plekken waar die stond maar ik wist niet dat die daar stond Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Die komt er toch pas als je de storyline uit hebt? of is dat een ander politiebureau? Ja, pas als je de story line uitgespeeld hebt. Das weird, ik kreeg hem pas, nadat ik Kiki 75% had. :S Reageren
Valto Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Die komt er toch pas als je de storyline uit hebt? of is dat een ander politiebureau? Ja, pas als je de story line uitgespeeld hebt. Das weird, ik kreeg hem pas, nadat ik Kiki 75% had. :S Lol Kiki heeft copter spawn skills Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Copter spwan skills nee ik zit nu op 72,08% totaal van de Game Reageren
Valto Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Copter spwan skills nee ik zit nu op 72,08% totaal van de Game Ja die dingen spawnen gewoon als je de storyline hebt uitgespeeld Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 is die helikopter aan de overkant van dat soort VN gebouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.