Master92 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 heej ik wou eens weten wat jullie van mij ford ka vinden. dit is 1 van mn eerste gepictunde auto's. Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind die wielen die je eronder gezet hebt echt spuug lelijk onder die Ka staan Ook de verhoudingen kloppen niet echt Maar voor de eerste keer zeker wel een 8 waard Bewerkt: 7 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Stunna Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ziet er strak uit. In elk geval al beter dan de standaard Ford Ka. ^^ Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hmmmm... Het ziet er als je gewoon in 1x kijkt best leuk uit. Alleen als je beter na kijkt, staan die wielen voor geen meter... Ook lijkt het net alsof de bumper een andere kleur wit heeft. Op somigge stukken ziet er wel een beetje pixel-achtig uit. Maar ik doe het je niet na hoor. Voor de eerste keer is het wel goed, ookal ik een Ka niet echt mooi vind. Een 7. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Wielen zijn opzich wel mooi. Kuupjes =D. Zoals ik je al gezegt heb, ziet het er gewoon goed uit. Probeer de kleuren wat beter te laten passen. Voor de rest top. KUTGW Ohja, niels, zeg er wel bij dat de bumper + sideskirts gebrushed zijn Bewerkt: 7 augustus 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Traser Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 tja zoveel is er niet aan gedaan. http://digimods.co.uk/images/Virtualcarima...ars/fordka2.jpg Geript of..? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Laatmaarzitten ^^. Bewerkt: 8 augustus 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik vind 'm zeker mooi gedaan (ben zelf ook een pictuner, en heb momenteel een battle, kun je daar 'ns gaan kijken ) maar ik vind dat de jouwe en de afbeelding van digimods veel weg hebben van elkaar. die bumper is hetzelfde, alleen heb jij de intercooler weggewerkt en twee luchtinlaten bijgezet, de wielen zijn hetzelfde, de sideskirts zijn hetzelfde, alleen de luchtinlaat is hier weggewerkt. conclusie: ik vind het mooi gedaan, maar alleen als je dat niet geript hebt, en daar ziet het wel een beetje naar uit. zo niet: prachtig werk, en mijn excuses. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.