bertyball Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen? wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen lolz Reageren
bertyball Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen?wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen lolz k, laat maar, heb time speeder gebruikt, lol Reageren
xxRolie. Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 kun je bij die missie ,alt tabbed, en nog laten voortdoen?wnat 5minuten daar naar kijken is ook niet echt alles, mijn ouders passeren hier constant, ook wel beetje raar voor hen lolz k, laat maar, heb time speeder gebruikt, lol Ik zou geen cheats gebruiken als ik jou was. Voor de 100%, ik zit daar zelf ook mee. Als je van die cheats ofzo gebruikt kan je (zeggen ze op VC, General) de 100% niet meer halen. Ik weet echter niet of dit zeker is. Maar je kan bij die lap dance ook evntjes wat anders gaan doen. Ik heb VC op de PS2, en ik ben toen gewoon eventjes tv gaan kijken. Hoef je die lap dance ook niet te kijken, en je ouders;) zien dat dan ook niet als ze weer passeren! En dan is het dus ook niet raar, tenminste.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Je kan ook gewoon je TV of computer scherm uit zetten en dan na 5 minuten kijken of je de missie hebt gehaald, want dan zullen je ouders het niet zien. Ga ondertussen even iets drinken, dan gaat de tijd sneller voorbij. Succes! Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Je kan ook gewoon je TV of computer scherm uit zetten en dan na 5 minuten kijken of je de missie hebt gehaald, want dan zullen je ouders het niet zien. Ga ondertussen even iets drinken, dan gaat de tijd sneller voorbij. Succes! Inderdaad. Reageren
iefen Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 precies dat had ik ook gedaan (zet wel je geluid zacht) Reageren
Mevin Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 5 min? Was het niet 3 minuten ofsow Reageren
Donwell Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 5 min? Was het niet 3 minuten ofsow Nee, het is echt 5 hele minuten (ik meende 300$). Volgens mij mag je het wel onderbreken, dat je later verder gaat (zelfde systeem als de Taxi Driver), maar dat weet ik niet helemaal zeker. Reageren
iefen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Lap_dance_%28GTA_Vice_City%29 je moet het in een keer achterelkaar zonder onderbrekingen 5 minuten lang 300$ uitgeven aan lap dance Reageren
xxRolie. Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Lap_dance_%28GTA_Vice_City%29je moet het in een keer achterelkaar zonder onderbrekingen 5 minuten lang 300$ uitgeven aan lap dance Jaa. Inderdaad. Maar volgens mij is bertyball er al wel uitgekomen. Want hij heeft nooit meer een reactie geplaatst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.