Jump to content

egt bestaande artiesten in gta4


fdrums

Recommended Posts

als je naar de comedy club split sides gaat dan kan het zijn dat de performer van de avond katt williams is.

denk niet dat veel mensen hem kennen maar hij is een comediant die ook veel op mtv is geweest.

kijk maar uns of je hem hebt zien optreden

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de comedy club split sides gaat dan kan het zijn dat de performer van de avond katt williams is.

denk niet dat veel mensen hem kennen maar hij is een comediant die ook veel op mtv is geweest.

kijk maar uns of je hem hebt zien optreden

Ja die rechten kopen ze dan gewoon, waarschijnlijk hebben ze die mensen zelf ook de show "script" laten schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar in bijna elke gta heb je muziek van artiesten op de radio, maar die comedy show is wel apart toch goed gevonden als het niet bekend was.

Ik denk dat thegodfather91 bedoelde dat de 'Hosts' van de radiozenders ook bekende mensen zijn, wat niet in alle voorgaande GTA's het geval was. Ik denk nu simpelweg aan Ruslana, gekend door het winnen van Eurosong 2004 en Iggy Pop, de toch wel bekende rockzanger. Ze zijn respectievelijk de Hosts van Vladivostok FM en Liberty Rock Radio 97.8.

Wat jij, fdrums vertelt klopt absoluut. Katt Williams is één van de komieken die je aan het werk kunt zien in Split Sides comedy club. Een andere bekende die je op de planken kunt zien is Ricky Gervais, voor enkele onder ons toch een gekend acteur. Voor wie beiden nog niet aan het werk heeft gezien: klik!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat thegodfather91 bedoelde dat de 'Hosts' van de radiozenders ook bekende mensen zijn, wat in de voorgaande GTA's niet het geval was.

Dat is niet helemaal juist. Denk eens terug aan 'Tommy Smith', host van K-DST in San Andreas. Hij is wel degelijk een bekend artiest in het echte leven, namelijk lead singer van Guns 'N Roses: Axl Rose. Maar ook andere hosts uit San Andreas en andere GTA's zijn bekende mensen. 'Julio G', host van Radio Los Santos is in het echte leven ook een radio DJ en is redelijk beroemd onder de Amerikanen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is ni zo bijzonder bij de auto radio ook bv bob marley

ja ook Ne-yo ook lil wayne fat joe het zijn allemaal bekende artiesten op de radio

haha nou ik ken al die rappers/hiphop gasten weet ik veel niet, niet mijn muziek smaak ;)

maar ik vind het wel gers, dat die ene gozer van The Office, die is ook droog:P

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de comedy club split sides gaat dan kan het zijn dat de performer van de avond katt williams is.

denk niet dat veel mensen hem kennen maar hij is een comediant die ook veel op mtv is geweest.

kijk maar uns of je hem hebt zien optreden

en vergeet bas rutten niet in de mens room

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de comedy club split sides gaat dan kan het zijn dat de performer van de avond katt williams is.

denk niet dat veel mensen hem kennen maar hij is een comediant die ook veel op mtv is geweest.

kijk maar uns of je hem hebt zien optreden

Ricky Gervais bestaat ook écht.

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de comedy club split sides gaat dan kan het zijn dat de performer van de avond katt williams is.

denk niet dat veel mensen hem kennen maar hij is een comediant die ook veel op mtv is geweest.

kijk maar uns of je hem hebt zien optreden

en vergeet bas rutten niet in de mens room

Bas Rutten is the best.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...