Johannetje2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hallo, beste mensen. Ik heb gta san andreas maar de rook van autos, eigenlijk alles met rook enz, in groen! Wat is dit voor probleem? En ik heb de cam hack, maar hij startte niet op doordat hij het bestand dx8vb.dll niet kon vinden. Gelukkig heb ik dit bestand kunnen downloaden, en in de windows map geplaatst. Maar als ik het programma opstart, reageert het programma niet meer. (Hint!) Ik heb windows Vista Ultimate Service pack 1 Reageren
Donwell Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Het probleem van Camhack weet ik niet helemaal zeker, probeer het eens opnieuw te downloaden en vervolgens nog eens te proberen. Die groene rook, als ik me niet vergis moet je de resolutie dan op Breedte x Hoogte x 32 zetten. Breedte x Hoogte is in dit geval dan de resolutie van je beeldscherm (of de resolutie waarop je je game wilt laten draaien). Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb de cam hack ook opnieuw gedownload, maar werkt niet. En gta heb ik al geprobeerd, maar nog steeds het zelfde. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) De Cam Hack mod is naar mijn weten niet compatible met Vista. Misschien dat daar nu inmiddels een oplossing voor is gevonden maar daarvoor zal je even op sites moeten zoeken die uitpuilen van de modificaties, zoals gtagarage.com. Daarnaast raad ik je aan om GTA SA én alle GTA SA gerelateerde programma's te starten met administrator rechten. Meer informatie hierover in >>dit topic<<. Daarnaast nog wel even controleren of je resolutie wel ingesteld staat op 32 bit zoals hierboven al is uitgelegd. Zorg eventueel ook voor de allernieuwste drivers van je grafische kaart, zie daarvoor de internet-site v/d fabrikant van jou grafische kaart. Succes Bewerkt: 8 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.