Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Bohan en het noord van Alonquin zijn achterstands buurten. Hopelijk heb je junkies en gangstas in gebouwen gezien en ja die vermoorden mensen voor drugs/geld . Als je kunt zien. Liggen er ook geweren . Bewerkt: 11 augustus 2008 door Robin B Reageren
cj101 Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Zou best eens kunnen. Reageren
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Zou best eens kunnen. Het is ook zo . Op Bohan moest je een dealer achtervolgen . En zoals je zijn het niet zo luxe appartementen . Vol, junkies enzo. Dit zelfde geldt ook voor Northwoord . Waar ook de North holland hustlers dealt en de matties van Dwayne . Reageren
straydoggs Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nee dit klopt niet als je op de etage ben waar je huis ook is dan zie je dat er ook zo'n vlek op de grond ligt maar dan bij zo'n buis Mischien een waterlekje ofzo? Reageren
-Trix- Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 zou het misschien iets te maken hebben me eddie low misschien heeft die daar iemand gedood en het geld laten liggen Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 zou het misschien iets te maken hebben me eddie low misschien heeft die daar iemand gedood en het geld laten liggen kan goed zijn Reageren
cj101 Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Kan allemaal wel waar zijn. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 je deed er volgens mij iets een missie. dan moest je zo een hele flat met ook allemaal bloed en geld op de grond vrijmaken van alle dealers die daar zaten. Reageren
BigM Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 maar duizend is ook niet echt veel geld I agree, Beetje GTA gamer zit al over de xxxxxx Bij de start .. Freaky . Maar je moet teveel doordenken, zoiets wat jij bedoelt was ookal in VC, alleen dan zonder geld. +een kettingzaag Reageren
-Trix- Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Misschien weet ik het ik zat achter die gast aan die tegenover de safehouse zit te schreeuwen en rende dat appartement in en vermoorden hem op de begaande grond alleen waarom lag dat geld dan op de eerste etage. het is normaal heb ik ook gevonden je moest er ooit een missie doen voor jacob Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 maar duizend is ook niet echt veel geld ALs je net in Bohan zit wel. Als je de game hebt uitgespeeld niet zo veel. In het echt zou ik het niet erg vinden als ik 1000€ vind. Nee in het echt zou ik het nog niet eens erg vinden als ik een 10tje vind;P Daar word ik ook niet veel blijer van, maar toch altijd mooi meegenomen he? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Kan iemand misschien een snapmap maken met waar dit huis is? Reageren
cj101 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?title=appartement Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?title=appartement Op die snapmap staat helemaal niks op. Reageren
Dieko Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Bedoelen jullie deze appartement? Edit: deze zit niet in Bohan. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Dieko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.