Timos Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) Klikbare Handtekening Een klikbare handtekening is zo moeilijk nog niet! Je doet het volgende: Ga naar: Jou Controle Paneel Daar klik je op: Bewerk Handtekening Daar voer je deze code in: [URL=Hier de link van je site waar je naar toe wilt][IMG=[Hier de link van je plaatje][/URL] Je upload je plaatje bij je upload site en die plak je waar ik het heb getypt. Daarna voer je de URL in waar ik dat heb getypt. Klik op: Update Mijn Handtekening en klaar is kees :lol: [Of harry, of sjaak natuurlijk ] [sorry als hier al een topic/post over was, maar ik kon niets vinden met de zoekmachine.] Bewerkt: 16 maart 2005 door Timos Reageren
THUNDER Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 hey bedankt dat wist ik nog niet maar je mag toch geen andere links naar BVmijn site???? Reageren
Sasuke Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) hey bedankt dat wist ik nog niet maar je mag toch geen andere links naar BVmijn site???? Read the rules. Handige tut. voor de "newbs", wist het al een lange tijd. Maar is dit niet vermeld in de Help Desk by Squirell-Lover ( Lan.. ) ? De gé Hayate vertaler : Handige tutorial voor de nieuwelingen, wist het al een lange tijd. Maar is dit niet vermeld in de HelpDesk door eekhoorn-lover ( Lantyz ) ? Bewerkt: 16 maart 2005 door Hayate Reageren
Timos Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 hey bedankt dat wist ik nog niet maar je mag toch geen andere links naar BVmijn site???? Read the rules. Handige tut's voor de "newbs", wist het al een lange tijd. Maar is dit niet vermeld in de Help Desk by Squirell-Lover ( Lan.. ) ? Eerlijk gezegt snap ik niets van je post :blink: hey bedankt dat wist ik nog niet maar je mag toch geen andere links naar BVmijn site???? Onder al je posts staat toch ook een link naar je site Als je maar geen volledige link geeft bijv zo in je sig: www.gtaforum.nl NU KIJKEN! Bij gtaforum.nl dan een andere site want gtaforum.nl mag natuurlijk wel! Een klikbare link mag wel dacht ik :rolleyes: Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Maar is dit niet vermeld in de HelpDesk door eekhoorn-lover ( Lantyz ) ? Uiteraard staat dat ook op de Helpdesk. Plus uitleg over alle andere BB codes. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Reageren
Baffie Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Ja, ik heb nog een vraag, in de regels staat ook deze regel. Reclame maken voor een site is verboden (dus ook niet toegestaan in je handtekening) Ook via PM is dit verboden.Dus is een "klikbare" handtekening eigenlijk verboden. Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Waarom? Ik heb meerdere links in mijn handtekening. Allemaal legaal. Een link is niet direct reclame. Links binnen het forum zijn bijvoorbeeld geen probleem. Reageren
THUNDER Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 kan mishien de admin hier wat van zegen of het nou wel of niet mag dat bespaart mij weer een warn Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Reclame links, links naar andere GTA sites, snel rijk worden links zijn allemaal niet toegestaan. Ook links naar sites met ilegale content zijn niet toegestaan. Links naar sites binnen gtagames.nl zijn uiteraard wel toegestaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.