worldwilco Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Zijn er al system specs bekend? want ik wil een nieuwe pc komen waar natuurlijk gta 4 ook op moet draaien! heeft iemand al iets gehoort ofzo? zo nee... wil iemand het dan posten al is er wel wat bekend? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Zijn er al system specs bekend? want ik wil een nieuwe pc komen waar natuurlijk gta 4 ook op moet draaien! heeft iemand al iets gehoort ofzo? zo nee... wil iemand het dan posten al is er wel wat bekend? Nee, maar verwacht dat ze hoger zijn dan Crisis . Reageren
worldwilco Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ahh! Damn dan moet ik een nieuwe computer! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Vergelijk het maar een beetje met Call of duty 4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.