sebasje18 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 hey andere gamers ik heb een router van kpn aangesloten rechtstreeks naar mijn xbox. als ik online wil met gta,en ik wil een spel joinen of er zelf 1 maken dan krijg ik het volgende bericht: disconnected because router is too stricket. ik heb daarop dus op andere forums gekenen en daar zijden ze dat je nat op open moet zetten maar ik weet niet hoe. weet iemand hoe je dit moet doen??? greetz. Reageren
gabbergon Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Nat staat voor Network address translation. het openzetten van je net is WAARSCHIJNLIJK portforwarden meer daarover kan je vinden op deze site dit moet je wel doen via de pc PS: ik raad je aan dit aan iemand te vragen met veel verstand hiervan. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Nat staat voor Network address translation.het openzetten van je net is WAARSCHIJNLIJK portforwarden meer daarover kan je vinden op deze site dit moet je wel doen via de pc PS: ik raad je aan dit aan iemand te vragen met veel verstand hiervan. Is het al gelukt? Zo niet, PB mij ff met je router gegevens, heb ook een kpn router en kan wel even een kleine tutorial schrijven als je het nog nodig hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.