THUNDER Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) hey mensen ik heb de search functie gebruikt en dat leverde idd wat op met een programatje wat je kon downloaden maar het probleem is dat het programatje niet op mijn pc wil <_< <_< dus weet iemand van jullie een programatje wat ik kan downloaden gratis ??? METVRIENDELIJKEGROETGTA SA PLAYER Bewerkt: 16 maart 2005 door gta sa player Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Ik snap je vraag niet echt goed. :unsure: Reageren
THUNDER Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 nou in een topic zag ik een programatje waar je flash dingen mee kan maken. aleen dat programatje werkt niet op mijn computer dus ik vraag of jullie een ander programatje weten die gratis te downloaden is Reageren
Vinewood Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik heb een proggie dat heet flash kan je heel simpel dingen mee op web zetten weet niet zeker of je diet proggie bedoel maar hier is de link flash als dit het niet is leg dan nog even wat meer uit Reageren
Timotees Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik heb op een site( weet helaas niet meer welke :unsure: ) gelezen dat flash z'on proggamaatje is waarmee je kleine filmpjes kan maken, netzoiets als pivot denk ik. Reageren
Ironfist Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik denk dat ie macromedia flash bedoeld en op dat vlak vind je niet veel (gratis) programma's Reageren
THUNDER Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 nee ik bedoel die programatjes waar je bv een tekening van paint mee kan laten bewegen Reageren
Timotees Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) ja dat zeg ik dus, net zoiets als pivot( als je niet weet wat dat is pm je me maar) p.s. ik zou niet weten waar je dat zou moeten downloaden, mischien doet google wonderen?? p.s. ik heb met pivot mijn avator gemaakt(hij is alleen een beetje groot <_< ) Bewerkt: 18 maart 2005 door timotees Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.