Jump to content

Disconnect


StrongBongSmoke

Recommended Posts

:bier: Hey gozers ik heb een probleem.

Normaal als ik GTA IV Multiplayer speel heb ik nooit problemen.

Af en toe disconnecte ik van een game en na een paar disconnect's vond ik wel weer een server.

maar vanavond had ik een clantest en elke keer als ik connecten met de host disconnecte ik na 10 sec. of als ik ready indrukte.

Daarna dat ik weer invite werd stond er dat ik ge-kicked was.

weet iemand waar dit aan ligt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt aan GTA IV.



Dit heeft niets met je Router te maken of iets...

Gebeurt regelmatig de laatste tijd en als je disconnected bent en je probeert met een nieuwe invite weer in te loggen krijg je inderdaad de melding dat je gekickt bent..

Heel vervelend maar het is niet anders :duh:

Als dit gebeurt zal je een andere room moeten opzoeken of de host zal een nieuwe game moeten maken.

Dan zou je er weer inkunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt aan GTA IV.



Dit heeft niets met je Router te maken of iets...

Gebeurt regelmatig de laatste tijd en als je disconnected bent en je probeert met een nieuwe invite weer in te loggen krijg je inderdaad de melding dat je gekickt bent..

Heel vervelend maar het is niet anders :duh:

Als dit gebeurt zal je een andere room moeten opzoeken of de host zal een nieuwe game moeten maken.

Dan zou je er weer inkunnen.

Ik heb het af en en toe en het is niet echt een probleem. maar niet met me clan kunnen joinen is erg vervelend.

Hij heeft ook andere]servers gemaakt enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit Disconnected probleem gewoon non-stop ik word er echt helemaal gek van. Na een stuk of 5 keer Disonnected te zijn kom ik dan eindelijk in een game. Terwijl een vriend van me (2 straten verderop) er altijd in 1 keer in komt. Ligt dit dan aan mijn internet of komt het door de belachelijk irritante Rockstar servers??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit Disconnected probleem gewoon non-stop ik word er echt helemaal gek van. Na een stuk of 5 keer Disonnected te zijn kom ik dan eindelijk in een game. Terwijl een vriend van me (2 straten verderop) er altijd in 1 keer in komt. Ligt dit dan aan mijn internet of komt het door de belachelijk irritante Rockstar servers??

Ik heb dat niet vaak. Alleen met Powerpats .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit Disconnected probleem gewoon non-stop ik word er echt helemaal gek van. Na een stuk of 5 keer Disonnected te zijn kom ik dan eindelijk in een game. Terwijl een vriend van me (2 straten verderop) er altijd in 1 keer in komt. Ligt dit dan aan mijn internet of komt het door de belachelijk irritante Rockstar servers??

Ik heb geen idee waardoor het komt.



Ik zelf kom altijd makkelijk op een server...

Een vriend van mij komt altijd makkelijk op een server.

Maar geen van ons kan een spel van de ander joinen. Als ik in een game zit (maakt niet uit wie de game host) kan hij er niet in komen en anders om...

Waardoor ??? Geen idee. We komen er niet achter waarom dit zo is..... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit Disconnected probleem gewoon non-stop ik word er echt helemaal gek van. Na een stuk of 5 keer Disonnected te zijn kom ik dan eindelijk in een game. Terwijl een vriend van me (2 straten verderop) er altijd in 1 keer in komt. Ligt dit dan aan mijn internet of komt het door de belachelijk irritante Rockstar servers??

Ik heb geen idee waardoor het komt.



Ik zelf kom altijd makkelijk op een server...

Een vriend van mij komt altijd makkelijk op een server.

Maar geen van ons kan een spel van de ander joinen. Als ik in een game zit (maakt niet uit wie de game host) kan hij er niet in komen en anders om...

Waardoor ??? Geen idee. We komen er niet achter waarom dit zo is..... :duh:

Bij veel andere spellen (zoals wc3 bv.) zijn er mensen die om vage redenen als ze hosten niemand hun game in kunnen krijgen, omdat ze die games dan altijd "failed to joinen". Misschien is dit wel zo'n zelfde soort vage fout.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb dit Disconnected probleem gewoon non-stop ik word er echt helemaal gek van. Na een stuk of 5 keer Disonnected te zijn kom ik dan eindelijk in een game. Terwijl een vriend van me (2 straten verderop) er altijd in 1 keer in komt. Ligt dit dan aan mijn internet of komt het door de belachelijk irritante Rockstar servers??

ligt denk ik aan je NAT type...

start je PS3 op, Instellingen, Internet Opties (of iets dergelijks), Verbindings Test (of iets dergelijks), en dan moet NAT type 1 (als je met draad verbonden bent) of 2 (als je draadloos hebt) zijn

bij 3 heb je een probleem, dan moet je je ports forwarden...

EDIT:

oeps, lees net dat je XBox bent :puh:

op de XBox weet ik het niet, dan moet je het aan iemand anders vragen (of de handleiding lezen), maar het kan nog steeds aan je nat type liggen...

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...