Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De link doet het niet...

En misschien kan je een beetje meer vertellen wat je mod precies doet. Ook is het misschien handiger als je je mod hier op de site upload in plaats van op een of andere andere site.

Geplaatst: (bewerkt)
De link doet het niet...

En misschien kan je een beetje meer vertellen wat je mod precies doet. Ook is het misschien handiger als je je mod hier op de site upload in plaats van op een of andere andere site.

Ok :tu:

Eerst en vooral , deze link moet zeker werken -> http://www.wzforumz.org/laurens/others/ daarin klik je dan op de file met de naam cruisecontrol-CleoMod.rar en dat moet zeker werken.

Ok nu Wat doet mijn mod :

Dus eigelijk hetzelfde als een echte cruiscontrol als je rijd en drukt dan op c dan blijft de auto automatisch op dezelfde snelheid en hoef je niets meer te doen :Y

Je kan dan met de 'n' knop 5Km/h vlugger gaan of met de 'b' 5Km/h trager.

Er zitten ook wat veiligheden in zodat het spel niet een beetje raar speelt bv:

1 : Als je uit je auto springt vertraagt de auto zoals anders , anders blijft hij doorrijden.

2 : Als de auto in de lucht is stopt de cruisecontrol todat hij de grond weer raakt, anders begint hij te vliegen.

De cruisecontrol stopt ook :

3 : Als de auto omkeert.

4 : Als de auto in het water belandt.

5 : Als de auto in brand staat.

En de belangrijkste (vind ik toch) : wanneer de auto schade oploopt, moest deze er niet zijn kan je

bvb als je tegen een muur rijd niet bewegen totdat je je cruiscontrol hebt uitgeschakelt en meestal staat

de auto dan al in brand en zo is dit opgelost , ook nog een voorbeeld als je tegen een auto rijd gelijk hoe

groot, zwaar, sterk de cruiscontrol zou overwinnen maar dankzij dit kleine stukje script stopt hij wanneer hij botst ook, natuurlijk kun je als de auto weer normaal staat dus aan geen van deze voorwaarden voldoet,

de cruisecontrol weer inschakelen.

Nu zou ik zeggen , nog iemand vragen hierover ?? :puh:

En ik zal mijn file hier uploaden met een readme natuurlijk bij

Greetz,

Extron

--------

Cruiscontrol_CleoMod.rar

Bewerkt: door extron
Geplaatst:

bedankt _O_

Ik heb nog een kleine bug in gevonden en vlug opgelost , het vertragen ging niet omdat ik een variable voor 2 verschillende zaken heb gebruikt daarmee , zal nu de juiste file uploaden bij mijn vorig bericht ^_^

Greetz,

Extron

--------

Geplaatst:

Ik lees net de readme.txt en kun je hem niet beter laten stoppen met:

• S
  • W
  • Spatie(HANDREM)

en niet met:

• S
  • X

Dit zijn kleine foutjes. Want in het echt stopt de cruise control ook als je de Handrem indrukt. Tenminste dan staat hij stil tot je de wagen van de handrem afhaalt.

Geplaatst:
  • S
  • W
  • Spatie(HANDREM)

en niet met:

• S
  • X

Dit zijn kleine foutjes. Want in het echt stopt de cruise control ook als je de Handrem indrukt. Tenminste dan staat hij stil tot je de wagen van de handrem afhaalt.

Wel ja ik kan maar 1 probleem de handrem zit bij iedereen ergens anders , bij mij zit ze op mijn ctrl en er zijn mensen die dan nog met de pijltjes sturen dat is ook weer zo'n geval , moest er iemand weten hoe ik kan aangeven dat remmen of handrem in het spel de cruisecontrol moet uitschakelen dus gelijk welke knop de speler heeft ingestelt ervoor dat hij weet dat het remmen of handrem is , iemand idee ??

Greetz,

Extron

--------

Geplaatst:
  • S
  • W
  • Spatie(HANDREM)

en niet met:

• S
  • X

Wel ja ik kan maar 1 probleem de handrem zit bij iedereen ergens anders , bij mij zit ze op mijn ctrl en er zijn mensen die dan nog met de pijltjes sturen dat is ook weer zo'n geval , moest er iemand weten hoe ik kan aangeven dat remmen of handrem in het spel de cruisecontrol moet uitschakelen dus gelijk welke knop de speler heeft ingestelt ervoor dat hij weet dat het remmen of handrem is , iemand idee ??

Greetz,

Extron

--------

Het is ook mogenlijk bij de scm code om bijvoorbeeld de remtoets te gebruiken. Maar zo als die persoon hem ingestelt heeft.

Geplaatst:

Er moet nogwel iets worden aangepast. Als je hem aanzet geeft de moter geen geluid meer xD. Als je bost dat hij niet uit gaat en dat je senlhijd kan veranderen met W harder met S zachter.

Geplaatst:
Er moet nogwel iets worden aangepast. Als je hem aanzet geeft de moter geen geluid meer xD. Als je bost dat hij niet uit gaat en dat je senlhijd kan veranderen met W harder met S zachter.

Ja zo kunnen we blijven door gaan , ik kan niet de knoppen zetten dat iedereen blij is , iedereen gebruikt andere knoppen om te spelen , voor mij staan ze perfect enzo dus :puh: , en van geluid , ja nog niet op gelet , mijn gta staat stil omdat ik muziek luister he :puh: persoonlijk vind ik hem geslaagt dus.

Extron

--------

Geplaatst:

En over dat als hij botst dat hij uit gaat dat heb ik er speciaal bij gemaakt omdat het anders niet realistisch is ...

Geplaatst: (bewerkt)

downloadlink werkt niet:

You managed to get an error on our server (error 404)

/laurens/others/Cru...rol-CleoMod.rar
IS NO GOOD PAGE
GOTO http://www.wzforumz.org !

Server from www.wzforumz.org to 62.133.98.24

plaats een nieuwe link

Edit: Laat maar doet t al

BC7

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:
En over dat als hij botst dat hij uit gaat dat heb ik er speciaal bij gemaakt omdat het anders niet realistisch is ...

Ja maar ik zij iemand omver en hij gaat meteen uit @_@

Geplaatst:

Ja maar ik zij iemand omver en hij gaat meteen uit @_@

Ja ik kan dat aanpassen dat je wat meer komt omver rijden ma na 10 mensen valt hij toch weer uit dan :puh:

En het was bedoelt als een realistische cruisecontrol dus in het echt stop je ook meteen nadat je iemand omver rijd , alle ik zou toch stoppen , ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik denk toch ook van wel...

Greetz,

Extron

--------

Geplaatst:

Greetz,

Extron

--------

Als je deze opcode gebruikt:

00E1:   player 0 pressed_key 19

is 6 altijd de handrem, waar die ook op gemapped is en 14 altijd de rem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...