extron Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Als je deze opcode gebruikt: 00E1: player 0 pressed_key 19 is 6 altijd de handrem, waar die ook op gemapped is en 14 altijd de rem. Heel erg bedankt , deze code zocht ik nu , meteen aanpassen en dan op hetzelfde weer uploaden Greetz, Extron -------- Reageren
Chan_Young Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Dit snap ik niet To instal:Copy the Cruisecontrol.cs in the cleo folder in your main gta sa folder. Hoe moet je dat doen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Dit snap ik niet To instal:Copy the Cruisecontrol.cs in the cleo folder in your main gta sa folder. Hoe moet je dat doen? Echtwaar hoe DOM kun je zijn @_@ Pak gewoon dat bestand en stop hem in je CLEO volder. Reageren
Chan_Young Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Laatmaar, Kheb het al. wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Bewerkt: 9 augustus 2008 door Chan_Young Reageren
extron Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? ik heb het nog niet uitgetest maar ik ben heel erg zeker dat het niet zal werken, anders zou het makkelijk zijn voor iedereen , maak even een god mod en je bent onsterfelijk enzo... Greetz, Extron ------- Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. Reageren
ikt Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. CLEO3+SA-MP=Cheaten. Niet doen dus. CLEO3+MTA=Noppes. MTA blokkeert de veranderde DLL files. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. CLEO3+SA-MP=Cheaten. Niet doen dus. CLEO3+MTA=Noppes. MTA blokkeert de veranderde DLL files. Cleo3 hoeft niet altijd cheats te zijn. Als je een Cleo3 mod hebt die een Speedometer geeft, is het geen cheats. Als je bijvoorbeeld een Cleo3 Trainer hebt weer wel. Dus niet iedere Cleo3 mod is cheats. Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. dat klopt niet wat je zegt. je kan best Cleo mods op SA MP doen. misschien met de compact versie van gta niet, maar met een versie 1.0 van gta sa kan dat wel. en daarop werken alle Cleo3 mods net zo goed op als op de compact versie. BC7 Reageren
Timske Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Met cleo kan je wel op SA MP Reageren
ikt Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Laatmaar, Kheb het al.wel iets anders, Werkt dit ook in de Multi-Player Mods? Nope, als je Cleo3 geinstalleerd hebt kan je geen sa:mp meer spelen. MTA ben ik niet helemaal zeker van. CLEO3+SA-MP=Cheaten. Niet doen dus. CLEO3+MTA=Noppes. MTA blokkeert de veranderde DLL files. Cleo3 hoeft niet altijd cheats te zijn. Als je een Cleo3 mod hebt die een Speedometer geeft, is het geen cheats. Als je bijvoorbeeld een Cleo3 Trainer hebt weer wel. Dus niet iedere Cleo3 mod is cheats. Dat zeiden de SA-MP devs ook over d3d9.dll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.