GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 hoi allemaal de titel zegt t al welke wapens hoop jij dat er in chinatown wars zitten ik hoop dat de dessert eagle en de m1911 en de m60 terugkomen. GRTZ GFS Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Laten we zegen, een hoop nieuwe wapens denk ik. Maar waarschijnlijk ook een paar oude wapens. Nog helemaal niks bekend erover, maar dat zal spoedig veranderen. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Geen GTA zonder mijn oude favoriet: de sniper. Niets leuker dan mensen van een flinke afstand zomaar afknallen Reageren
Youp Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik hoop de gouden pipa. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik hoop de gouden pipa. De Gouden What ?????? Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik hoop de gouden pipa. De Gouden What ?????? Gouden pistool. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Hallo forumleden De sniper zal er vast niet inzitten, omdat het spel 2D is. Daarom zou het (bijna onmogelijk) zijn dat hij erin zit. Greetz: Darkje Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Mijn wapens: De vlammewerper Molotov cocktail De RPG-7 Handgranaat Elektronisch pistool. (Als je schiet, geeft ie een stroomstoot, genoeg om de tegenstander te verlammen.) Pepperspray Traangas AK-47 M4 Carbine Desert Eagle AH-64 Apache (Gevechtshelikopter) De F16 (Straaljager) De M60 Mes Dat was het voor nu.. Groeten, Bewerkt: 13 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo forumledenDe sniper zal er vast niet inzitten, omdat het spel 2D is. Daarom zou het (bijna onmogelijk) zijn dat hij erin zit. Greetz: Darkje Kom eerst met bewijs dat het spel 2D zou zijn voordat je het als argument gebruikt. Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Hallo forumledenDe sniper zal er vast niet inzitten, omdat het spel 2D is. Daarom zou het (bijna onmogelijk) zijn dat hij erin zit. Greetz: Darkje Kom eerst met bewijs dat het spel 2D zou zijn voordat je het als argument gebruikt. Sorry.. Mijn lijstje heb ik al gepost. Groeten, Bewerkt: 13 augustus 2008 door thegtaman Reageren
BigM Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Persoonlijk : Maakt het mij niet uit Zolang het maar wel beetje heden daags is, Dat bevalt mij altijd wel. Geen pistol/revolver type uit de 60ies zegmaar. Enkeling< aan wapens van San andreas(GTA) heeft mijn voorkeur Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ik hoop dat de minigun, de shotgun en de half afgezaagde shotguns Reageren
cj102 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik hoop dat er de M-16 en desert eagele er in zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.