donaldduckjebroekisstuk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb versie 1 heb ik ontdekt, maar als je versie 1 hebt krijg je toch een minigame van de seks met je vriendinnetje? Want dat wil ik niet graag antwoord Reageren
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 dat zit er bij versie één ook niet meer in dacht ik, dus maak je geen zorgen Reageren
donaldduckjebroekisstuk Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik had op wikigta niet goed gekeken, je kan het er wel doen maar alleen met de hotcoffee mod Reageren
Donwell Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Het was de bedoeling om de minigame standaard in het spel te krijgen, achteraf is dit er toch uitgehaald. Toch is deze minigame 'ontdekt' en dit is omgezet tot een mod, waarmee Rockstar veel problemen kreeg. Toen kwam er een tweede versie, en ook daar zit geen minigame in; sterker nog, het modden is er uitgeschakeld. Dus tenzij je de mod hebt geïnstalleerd, heb je geen last van de minigame. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 En je kunt altijd nog zeggen als ze om "koffie" vragen, nee zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.