Grace_GW Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) ik wilde graag weten op welke scholen jullie zitten. want mischien zitten we op dezelfde school ofzo. dat zou wel toevallig zijn. mijn school : Media College Amsterdam Bewerkt: 8 augustus 2008 door Grace_GW Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit hoor in het Subforum: School&Studie Mijn school: Zeg ik niet. Groeten, Reageren
Grace_GW Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit hoor in het Subforum: School&Studie Mijn school: Zeg ik niet. Groeten, oh oke. verwijder deze maar. kweet niet hoe daT moet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 offtopic:dit staat verkeerd ontopic: wij kunnen nooit in dezelfde school zitten want ik woon in belgie Reageren
Gta Bram Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Wij zitten in elk geval niet op dezelfde school en dit forum is voor GTA bedoeld Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Dit hoor in het Subforum: School&Studie Mijn school: Zeg ik niet. Groeten, oh oke. verwijder deze maar. kweet niet hoe daT moet Topic's verwijderen kunnen alleen moderators +. Dus gewone leden, superleden en megaleden die kunnen dat niet. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 sit topic hoort erges anders Reageren
revealed Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik zat op het Nijrees (speciaal onderwijs) in Almelo, en ik ga naar het ROC in Hengelo, op het Industriestraat. Reageren
sir groenhof Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Sorry hoor maar waar slaat dit onderwerp op ? Greetz ! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Idd dat vraag ik mij ook af. En het hoort zeker niet in het GTA IV forum! En dan nog, er zijn hier super veel leden, die zijn verspreid over nederland en belgie. Dus het zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn mochten 2 leden op dezelfde school zitten. Bewerkt: 9 augustus 2008 door SNIPER44 Reageren
nljesse Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Idd dat vraag ik mij ook af.En het hoort zeker niet in het GTA IV forum! En dan nog, er zijn hier super veel leden, die zijn verspreid over nederland en belgie. Dus het zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn mochten 2 leden op dezelfde school zitten. volgens mij ben jij niet de slimste thuis hoe mee mensen der bij komen hoe groter de kans is dat je bij elkaar op school zit Reageren
chasmen Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Nou, die kans is nog best groot. @ revealed: ik ga ook in Hengelo naar school. Ooit gehoord van de middenbare school Bataafse Kamp? En het ROC is toch dicht bij de Stork fabriek en de brandweerkazerne? Reageren
Valto Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Idd dat vraag ik mij ook af.En het hoort zeker niet in het GTA IV forum! En dan nog, er zijn hier super veel leden, die zijn verspreid over nederland en belgie. Dus het zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn mochten 2 leden op dezelfde school zitten. En de poster heeft al lang aan gegeven dat dit topic verwijderd mag worden dus kap eens met zeuren en maak geen nutteloze posts Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 ik wilde graag weten op welke scholen jullie zitten.want mischien zitten we op dezelfde school ofzo. dat zou wel toevallig zijn. mijn school : Media College Amsterdam Ik woon in Amsterdam. Misschine elkaar eens ontmoeten? Groeten, Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Iedereen kan wel eens een topic op de verkeerde plaats neerzetten. Daarom hoeft niet iedereen dat meteen 20x te herhalen. Oja Grace dit topic hoeft helemaal niet verwijderd te worden. Maar alleen maar verplaatst. En het is dus geen nutteloos topic. Want wij wisten toevallig al van elkaar waar we op school zaten. Maar door dit topic komen er misschien andere leden achter dat ze misschien wel of niet bij elkaar op school zitten zonder het te weten. Hoe zou inderdaad wel heel toevallig zijn als dat zo zou zijn, maar daarom ook wel leuk om te weten. Want als iedereen zo zou denken als de leden die negative reacties geven komen we nooit ergens. Dus leuk bedacht dit topic Grace. BTW voor de leden die nog ff willen weten op welke school ik zit: op het AOC oost in Doetinchem. Ik doe een opleiding dierverzorging. Bewerkt: 16 augustus 2008 door Sjorszzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.