Alphaxus Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Michelle is een 'betrayer' Had jij dit verwacht? Ik heb sinds gister mijn XBOX360 Elite Black met GTA IV, Assassins Creed, Halo3, Viva Pinata en Forza 2. Ik ben echt zwaar GTA-Addicted, en ben ik dus al best ver. [ik speel dat echt non-stop ] Nu zie ik dus met de missie "The Snow Storm" van "Elizabeta Torres" dat Michelle bij de regering werkt. Ik had dit niet verwacht, what about you? Bewerkt: 8 augustus 2008 door PatrickW Reageren
Johan112 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit was al lang bekent Reageren
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb sinds gister mijn XBOX360 Elite Black met GTA IV, Assassins Creed, Halo3, Viva Pinata en Forza 2.Ik echt zwaar GTA-Addicted, en ben ik dus al best ver. [ik speel dat echt non-stop ] Nu zie ik dus met de missie "The Snow Storm" van "Elizabeta Torres" dat Michelle bij de regering werkt. Ik had dit niet verwacht, what about you? Ze is gewoon een bitch! En dit wist ik al. Omdat ik de storyline 2x uitgespeeld heb. Reageren
Alphaxus Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit was al lang bekent Dat weet ik, ik vraag gewoon je mening erover. Beetje postcounten is low, vriend. Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, Gebruik graag de spoiler tag. ( . [/font][/font] ) En dit was al lang bekend. Gelieve eerst wat info vinden op deze website voordat je een topic aanmaakt. Groeten, Btw Welkom op het forum!! Bewerkt: 8 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Lees nou eerst even het bericht van de topic starter. Hij vraagt of jij tijdens het spelen van GTA IV het in de gaten had of Michelle een 'Betrayer' was. Ik wel want soms vroeg Niko iets en dan gaf zei een heel raar antwoord. Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Lees nou eerst even het bericht van de topic starter. Hij vraagt of jij tijdens het spelen van GTA IV het in de gaten had of Michelle een 'Betrayer' was. Ik wel want soms vroeg Niko iets en dan gaf zei een heel raar antwoord. Ow, zo bedoelt ie het Sorry. En nee, ik had dit niet verwacht. Groeten, Reageren
Alphaxus Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Gebruik graag de spoiler tag. Ik zit op meerdere forums, maar die gebruiken vBulletin. Waar is die spoiler goed voor? Lees nou eerst even het bericht van de topic starter. Hij vraagt of jij tijdens het spelen van GTA IV het in de gaten had of Michelle een 'Betrayer' was. Ik wel want soms vroeg Niko iets en dan gaf zei een heel raar antwoord. Kijk, iemand die hier leest! Bewerkt: 8 augustus 2008 door Alphaxus Reageren
Tsirapo Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Gebruik graag de spoiler tag. Ik zit op meerdere forums, maar die gebruiken vBulletin. Waar is die spoiler goed voor? Lees nou eerst even het bericht van de topic starter. Hij vraagt of jij tijdens het spelen van GTA IV het in de gaten had of Michelle een 'Betrayer' was. Ik wel want soms vroeg Niko iets en dan gaf zei een heel raar antwoord. Kijk, iemand die hier leest! mjah ik dacht eerst ook dat dit een simpele ziel was die iets probeerde te vertellen dat al eeuwen oud nieuws was maar ie vraagt simpelweg je mening over dat zij zo stom is om je te daten puur en simpel voor haar werk Reageren
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 De mensen die die missie nog nooit hebben gespeelt, weten het nu ook al eerder in het topic gezegt gebruik spoiler en de naam van topic was ook al veradelijk Reageren
gta dylan Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 het kon mij eigenlijk nie schele... ik wou toch zo snel mogelijk de missies uitspelen Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Gebruik graag de spoiler tag. Ik zit op meerdere forums, maar die gebruiken vBulletin. Waar is die spoiler goed voor? Lees nou eerst even het bericht van de topic starter. Hij vraagt of jij tijdens het spelen van GTA IV het in de gaten had of Michelle een 'Betrayer' was. Ik wel want soms vroeg Niko iets en dan gaf zei een heel raar antwoord. Kijk, iemand die hier leest! · Spoilers in niet gemarkeerde topics, moeten altijd in een spoiler-tag geplaatst worden :[ spoiler]..[ /spoiler] · Topics met spoilers, moeten worden gemarkeerd met SPOILER in de ondertitel. Dat zijn de twee spoiler regels die je hier ''overtreedt'' En een spoiler is dit: Spoiler!! [/font] Dus dat is een zwart vlak dat je over een text 'doet' zodat anderen heb pas kunnen lezen als ze er met de muis overheen gaan Groeten, Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb sinds gister mijn XBOX360 Elite Black met GTA IV, Assassins Creed, Halo3, Viva Pinata en Forza 2.Ik ben echt zwaar GTA-Addicted, en ben ik dus al best ver. [ik speel dat echt non-stop ] Nu zie ik dus met de missie "The Snow Storm" van "Elizabeta Torres" dat Michelle bij de regering werkt. Ik had dit niet verwacht, what about you? Als je VERDER bent, zul je te horen krijgen dat Michelle een man is[/font], en dan ben je hem/haar voorgoed kwijt Bewerkt: 8 augustus 2008 door -_-Alex-_- Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb sinds gister mijn XBOX360 Elite Black met GTA IV, Assassins Creed, Halo3, Viva Pinata en Forza 2.Ik ben echt zwaar GTA-Addicted, en ben ik dus al best ver. [ik speel dat echt non-stop ] Nu zie ik dus met de missie "The Snow Storm" van "Elizabeta Torres" dat Michelle bij de regering werkt. Ik had dit niet verwacht, what about you? Als je VERDER bent, zul je te horen krijgen dat Michelle een man is[/font], en dan ben je hem/haar voorgoed kwijt Volgens mij heb ik wat gemist, als "het" een man is hoe was niko dan invited Reageren
xxRolie. Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb sinds gister mijn XBOX360 Elite Black met GTA IV, Assassins Creed, Halo3, Viva Pinata en Forza 2.Ik ben echt zwaar GTA-Addicted, en ben ik dus al best ver. [ik speel dat echt non-stop ] Nu zie ik dus met de missie "The Snow Storm" van "Elizabeta Torres" dat Michelle bij de regering werkt. Ik had dit niet verwacht, what about you? Als je VERDER bent, zul je te horen krijgen dat Michelle een man is[/font], en dan ben je hem/haar voorgoed kwijt Volgens mij heb ik wat gemist, als "het" een man is hoe was niko dan invited Moet hier dan ook geen spoiler ding op staan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.