Jump to content

Oorlog in Georgie !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Eerste nieuwe oorlog van 2008

:N

Het Georgische leger is de hoofdstad Tsjinvali binnengevallen. Er zouden veel doden zijn gevallen, onder wie een aantal Russische militairen. De aanval volgt kort nadat een staakt- het-vuren overeengekomen was. Russische gevechtsvliegtuigen hebben in een reactie enkele Georgische doelen met bommen bestookt. Rusland steunt Zuid-Ossetië, dat zich wil aansluiten bij het Russische Noord-Ossetië. Georgië probeert dat nu met geweld te voorkomen. Zuid-Ossetië scheidde zich begin jaren 90 met steun van Rusland af van Georgië. Moskou heeft sindsdien een enkele honderden manschappen tellende vredesmacht in de provincie gelegerd. Van de ruim 70.000 inwoners van Zuid-Ossetië hebben velen de afgelopen jaren een Russisch paspoort gekregen.

800px-LocationGeorgia.svg.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    36

  • Honkbal95

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • GreyFox-Smurf

    11

Ze moesten al die wapens eens omsmelten en er drinkflessen, auto's, fietsen, landbouw werktuigen van maken in de armere landen. Maar ja, wat doe je eraan? Waar schijnlijk duurt deze oorlog nog wel 2 jaar en dan zal rusland wel gewonnen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Ben je nou echt zo oorlogzucht dat je het niet begrijpt? Rusland die is daar niet alleen op vredesmissie hoor. Rusland is altijd al een beetje achterbaks geweest met gebieden. Dat gebied wil zich bij Rusland toevoegen en Rusland kennende steunen ze. En trouwens Rusland heeft al een tijdje niet meer een van de sterkste legers ter wereld meer hoor, vroeger toen het nog de Sovjet Unie was toen was the Red Army glorieus. Maar toen de Sovjet Unie uiteen viel heeft Rusland veel van zijn oorlogs materialen moeten kanabiliseren(als ik het goed schrijf) omdat ze anders failiet zouden gaan.

Trouwens ik merk niks van dat Amerika in het conflict zit hoor.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gaat dat, Straks krijgen we nog De derde wereldoorlog. Maar Rusland heeft misschien niet heb beste leger, maar wel een van de meeste soldaten. Ik denk dat het Georgische leger overspoelt wordt met russiche soldaten. Hopen dat ze een wapenstilstand krijgen. :N

Groeten,

Btw: Heb je misschien een bron? Het is wel handig om zeker te weten dat het echt is Ik heb de bron:Y

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft Rusland niet genoeg land? :duh: Ik vind het volkomen terecht dat Georgië boos is. Ze hebben in dat gebied vast veel industrie en landbouw en dadelijk raakt Georgië dat kwijt omdat het gebied bij Rusland wilt horen. En dat Rusland kennende dat weer steunt. :ch: Ik vind dat ze daar in Zuid-Ossetië niet zo moeten zeuren.

Mijn conclusie: Het gebied moet gewoon bij Georgië blijven en de oorlog moet stoppen.

@thegtaman: http://en.wikipedia.org/wiki/War_in_South_Ossetia_%282008%29

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft Rusland niet genoeg land? :duh: Ik vind het volkomen terecht dat Georgië boos is. Ze hebben in dat gebied vast veel industrie en landbouw en dadelijk raakt Georgië dat kwijt omdat het gebied bij Rusland wilt horen. En dat Rusland kennende dat weer steunt. :ch: Ik vind dat ze daar in Zuid-Ossetië niet zo moeten zeuren.

Mijn conclusie: Het gebied moet gewoon bij Georgië blijven en de oorlog moet stoppen.

@thegtaman: http://en.wikipedia.org/wiki/War_in_South_Ossetia_%282008%29

Nu is het geloofwaardig :Y

Bedankt :cya:

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die deze oorlog willen volgen moeten vaak op www.cnn.com kijken.

- Er zouden zeer veel doden zijn gevallen in de eerste nacht.

- En ondertussen is het leger van Rusland binnengevallen met heel veel tanks en troepen.

- Georgie heeft 2 vliegtuigen uit de lucht geschoten van rusland.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Ben je nou echt zo oorlogzucht dat je het niet begrijpt? Rusland die is daar niet alleen op vredesmissie hoor. Rusland is altijd al een beetje achterbaks geweest met gebieden. Dat gebied wil zich bij Rusland toevoegen en Rusland kennende steunen ze. En trouwens Rusland heeft al een tijdje niet meer een van de sterkste legers ter wereld meer hoor, vroeger toen het nog de Sovjet Unie was toen was the Red Army glorieus. Maar toen de Sovjet Unie uiteen viel heeft Rusland veel van zijn oorlogs materialen moeten kanabiliseren(als ik het goed schrijf) omdat ze anders failiet zouden gaan.

Trouwens ik merk niks van dat Amerika in het conflict zit hoor.

Wel maar we hebben het nu over georgie :puh: . En Rusland is inderdaad achterbaks . Ze willen altijd het eerste zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen dit kan wel eens heel erg uit de hand gaan lopen.

Want er komen steeds meer berichten dat er steeds meer landen er zich mee gaan bemoeien.

Israel, Amerika en Georgie aan de ene kant,

Zuid Ossetie en Rusland aan de andere kant,

dadelijk krijgen we een WWIII :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen dit kan wel eens heel erg uit de hand gaan lopen.

Want er komen steeds meer berichten dat er steeds meer landen er zich mee gaan bemoeien.

Israel, Amerika en Georgie aan de ene kant,

Zuid Ossetie en Rusland aan de andere kant,

dadelijk krijgen we een WWIII :-(

Dan ben ik voor Isreal! Echt 1 van de sterkste legers ( Dit is wel waar) ,aar Isreal heeft toch moeite met Iran? Ze kunnen Rusland en Iran tegelijkertijd in de pan hakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen dit kan wel eens heel erg uit de hand gaan lopen.

Want er komen steeds meer berichten dat er steeds meer landen er zich mee gaan bemoeien.

Israel, Amerika en Georgie aan de ene kant,

Zuid Ossetie en Rusland aan de andere kant,

dadelijk krijgen we een WWIII :-(

Man, oorlog is wel vet om te volgen. Maar wij hebben de UK naast ons, plus Frankrijk en Duitsenland. En Amerika en Canada horen bij ons, dus het gaat wel op dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...