NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Man, heel toevallig he. Bush Balkellende en Poetin zijn bij Olympische spelen en er is oorlog, die 3 zitten samen te zuipen en te vergaderen. eigenlijk wel raar maarja Georgie is begonnen. en ik snap dan ook wel dat ze daar zitten lekker weg van eigenl anden MAar de VS wil Georgie gaan steunen dus wel raar Reageren
Wesley Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 het is de schuld van georgie die hebben de russische peecekeepers aangevallen en het is gewoon normaal als ze reageren het is alleen om hun mesnen te beschermen georgia zal toch weer bij rusland horen net zoals in de soviet tijd Het is de schuld van Georgië Jij let goed op zeg, als je oplet, waarom deze oorlog nou eigenlijk o.a. gaande is, Georgië is een landje, dat bij de NAVO wil horen, maar zolang er een calamiteit is zoals dit in dat land, dan worden ze niet toegelaten bij de NAVO, ook valt er een leuke oliegedoe te vinden daar in Zuid-Ossetië, en Rusland wil dat in haar bezit krijgen, en blijkbaar lukt het ze ook. Eerlijk gezegd lijkt dit wel op een spelletje, de President van Georgië heeft in een filmpje gezegd dat de NAVO zich moet laten zien, wat ze kunnen. Als dit een spelletje is, dan vind ik ook dat Georgië never nooit zou mogen toegelaten worden bij de NAVO. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 het is de schuld van georgie die hebben de russische peecekeepers aangevallen en het is gewoon normaal als ze reageren het is alleen om hun mesnen te beschermen georgia zal toch weer bij rusland horen net zoals in de soviet tijd Het is de schuld van Georgië Jij let goed op zeg, als je oplet, waarom deze oorlog nou eigenlijk o.a. gaande is, Georgië is een landje, dat bij de NAVO wil horen, maar zolang er een calamiteit is zoals dit in dat land, dan worden ze niet toegelaten bij de NAVO, ook valt er een leuke oliegedoe te vinden daar in Zuid-Ossetië, en Rusland wil dat in haar bezit krijgen, en blijkbaar lukt het ze ook. Eerlijk gezegd lijkt dit wel op een spelletje, de President van Georgië heeft in een filmpje gezegd dat de NAVO zich moet laten zien, wat ze kunnen. Als dit een spelletje is, dan vind ik ook dat Georgië never nooit zou mogen toegelaten worden bij de NAVO. Het hele zooitje WAS al in bezig van Rusland. Alleen wou Georgië rust in de regio brengen door het te veroveren. Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Cameraman RTL dood : Klik De minister van Defensie van Rusland heeft gezegt dat ze de oorlog stoppen ... Bewerkt: 12 augustus 2008 door Robin B Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Gecondoleerd En jeroen Akkermans is gewond geraakt Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 De Russische president heeft gezegt dat hij de Russische soldaten laat stoppen met hun missies..Oorlog toch nog voorbij ? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 De Russische president heeft gezegt dat hij de Russische soldaten laat stoppen met hun missies..Oorlog toch nog voorbij ? welnee, en ik denk dat het ook nog wel zover komt dat rusland erachter komt dat er nog kernwapens in de garage staan. daar gaan ze mee dreigen voor die gebieden. kortom ze zullen niet stoppen voordat ze die gebieden hebben Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 de russen behouden wel gewoon hun 2de frontlinie Reageren
Scarface92 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) De Nederlandse Vereniging van Journalisten is diep geschokt door het overlijden van een Nederlandse cameraman van RTL Nieuws. RTL sprak van een groot drama. Bron: -Klik- !@#@!?!#@ Russen! Edit: Was al gepost.. R.I.P Bewerkt: 12 augustus 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Het is de Russische president die dat zei hoor . Dus mischien stoppen ze ermee! Hierboven: Ja ik weet het . Had het al eerder gepost. Hij laat helaas een vrouw en 2 kinderen achter R.I.P Stan Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 De russen zeiden 2 dagen geleden ook al dat ze gingen stoppen. Nou ze bombarderen er nog gewoon op los hoor.. Ik geloof er niks van. Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 De russen zeiden 2 dagen geleden ook al dat ze gingen stoppen. Nou ze bombarderen er nog gewoon op los hoor.. Ik geloof er niks van. Dat hebben ze nooit gezegt . Ze waren het alleen aan het bespreken . Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nou, Ik heb anders NOS het wel horen zeggen Reageren
Robin B Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nou, Ik heb anders NOS het wel horen zeggen Dan zal het wel de nieuws van vandaag zijn Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nop, 2 dagen geleden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.