Jump to content

Oorlog in Georgie !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Eigenlijk is het geen oorlog, maar een conflict. Als één van de landen oorlog verklaart, is er sprake van een oorlog ^_^

En ze zijn druk bezig om een wapenstilstand te houden. :Y

Groeten,

Dan is het wel oorlog (misschien geweest) want Georgie had Rusland de oorlog verklaart.

Kijk, dan is het oorlog. En wapenstilstand, zoals ik in de vorige posts had gelezen: No Way.. :7

Groeten,

Ja dat verzin ik toch niet. Dat is gezegd.

En Georgië claimt dat die stad gebombardeerd is, en dat ze oprukken naar de hoofdstad. Rusland ontkent het. Nu willen ze het uit gaan zoeken, maar dan moet er natuurlijk eerst toestemming zijn en weet ik veel wat.

Edit: Nu is er weer gezien dat de tanks omdraaiden en naar het noorden gingen. Tjongejongejong.

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    36

  • Honkbal95

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • GreyFox-Smurf

    11

Okee,, de oorlog tussen Georgie en Rusland lijkt te zijn gestopt. Maar sluit dit topic voorlopig nog maar niet want :

Het schijnt dat Rusland ''mogelijke'' plannen heeft om polen aan te vallen.

Het is niet te hopen,,,

Link to comment
Delen op andere websites

Okee,, de oorlog tussen Georgie en Rusland lijkt te zijn gestopt. Maar sluit dit topic voorlopig nog maar niet want :

Het schijnt dat Rusland ''mogelijke'' plannen heeft om polen aan te vallen.

Het is niet te hopen,,,

Als ze dat doen Begint er Cker een WW3

Link to comment
Delen op andere websites

Rusland zit gewoon herrie te schoppen bij veel landen...

Nog net dat gedoe rondom Georgie vergeten (misschien

dat nog niet eens eens), schijnt 't nu alweer zo te zijn dat

Polen als volgende aan de beurt is..

Voordat je 't weet gaan ze Amerika aanvallen, waarmee

ze hebben samengewerkt in Georgie o.O Dán heb je echt

een WWIII te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Ben je nou echt zo oorlogzucht dat je het niet begrijpt? Rusland die is daar niet alleen op vredesmissie hoor. Rusland is altijd al een beetje achterbaks geweest met gebieden. Dat gebied wil zich bij Rusland toevoegen en Rusland kennende steunen ze. En trouwens Rusland heeft al een tijdje niet meer een van de sterkste legers ter wereld meer hoor, vroeger toen het nog de Sovjet Unie was toen was the Red Army glorieus. Maar toen de Sovjet Unie uiteen viel heeft Rusland veel van zijn oorlogs materialen moeten kanabiliseren(als ik het goed schrijf) omdat ze anders failiet zouden gaan.

Trouwens ik merk niks van dat Amerika in het conflict zit hoor.

Rusland heeft mischien niet de sterkste leger maar wel de sterkste atoombommen en btw als ze oorlog beginnen met Amerika wint geen van beide landen want allebei zullen ze atoombommen gebruiken. Rusland hoeft maar 2 atoombommen op Amerika te storten en Amerika op Rusland blijft niks over van allebei de landen.

Mijn eigen mening over de oorlog :

Ik denk niet dat Georgie zomaar Rusland gaat aanvallen dat zou heel dom zijn, Amerika heeft er mee te maken zij hebben Georgie wapens geven omdat Georgie ook bij de NATO wil horen en verder weet ik niet precies wat er daar gespeelt heeft maar eigen schuld van Georgie.

En wat ik hier hoor van '' Rusland had Georgie niet binnen mogen vallen " had Georgie wel het recht om Rusland aan te vallen? en dat daardoor 2500 mensen dood zijn gegaan in Zuid Ossetie?

Logisch dat Rusland ook Georgie gaat aanvallen. En het is ook een beetje vriendjes politiek in deze wereld nadat Rusland aanviel hoor je de Georgiese president zeggen dat zij zich verdedigen tegen Russische agressie en de rest van de wereld meteen zeggen dat Rusland ontmiddelijk moet ophouden terwijl Georgie begonnen was, daar hoorde je nooit wat over.

En BTW Rusland loop helemaal geen herrie te schoppen dat doet Amerika die zich met alles altijd bemoeit.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Ben je nou echt zo oorlogzucht dat je het niet begrijpt? Rusland die is daar niet alleen op vredesmissie hoor. Rusland is altijd al een beetje achterbaks geweest met gebieden. Dat gebied wil zich bij Rusland toevoegen en Rusland kennende steunen ze. En trouwens Rusland heeft al een tijdje niet meer een van de sterkste legers ter wereld meer hoor, vroeger toen het nog de Sovjet Unie was toen was the Red Army glorieus. Maar toen de Sovjet Unie uiteen viel heeft Rusland veel van zijn oorlogs materialen moeten kanabiliseren(als ik het goed schrijf) omdat ze anders failiet zouden gaan.

Trouwens ik merk niks van dat Amerika in het conflict zit hoor.

Rusland heeft mischien niet de sterkste leger maar wel de sterkste atoombommen en btw als ze oorlog beginnen met Amerika wint geen van beide landen want allebei zullen ze atoombommen gebruiken. Rusland hoeft maar 2 atoombommen op Amerika te storten en Amerika op Rusland blijft niks over van allebei de landen.

Mijn eigen mening over de oorlog :

Ik denk niet dat Georgie zomaar Rusland gaat aanvallen dat zou heel dom zijn, Amerika heeft er mee te maken zij hebben Georgie wapens geven omdat Georgie ook bij de NATO wil horen en verder weet ik niet precies wat er daar gespeelt heeft maar eigen schuld van Georgie.

En wat ik hier hoor van '' Rusland had Georgie niet binnen mogen vallen " had Georgie wel het recht om Rusland aan te vallen? en dat daardoor 2500 mensen dood zijn gegaan in Zuid Ossetie?

Logisch dat Rusland ook Georgie gaat aanvallen. En het is ook een beetje vriendjes politiek in deze wereld nadat Rusland aanviel hoor je de Georgiese president zeggen dat zij zich verdedigen tegen Russische agressie en de rest van de wereld meteen zeggen dat Rusland ontmiddelijk moet ophouden terwijl Georgie begonnen was, daar hoorde je nooit wat over.

En BTW Rusland loop helemaal geen herrie te schoppen dat doet Amerika die zich met alles altijd bemoeit.

Rusland moet gewoon oprotten uit Georgisch grondgebied klaar, Zuid-Ossetië is van Georgië nogal wiedes dat Georgië Russische troepen in Zuid-Ossetië aanvalt, die hebben daar helemaal niets te zoeken!

Als er Duitse tanks zonder vriendelijke bedoelingen Nederland binnen komen walsen worden die ook aangevallen, lijkt me niet zo gek.

En wat Amerika doet heeft er toch niets mee te maken? Al neemt Amerika elk land ter wereld over, Rusland moet gewoon van andermans grondgebied afblijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste Zuid Ossetie is van Rusland ten tweede die Georgiers hadden het recht niet op meteen raketten af te vuren op Rusland zij zijn de oorlog begonnen dus moet de EU ook nu niet ineens lopen zeiken op Rusland toen Georgie bezig was, was er niks aan de hand maar toen Rusland een raketje afvuurde meteen wereld nieuws.

En Amerika heeft er niks mee te maken?

Die mensen uit Georgie die de raketten afvuurde waren Amerikaanse instructeurs.

En wat is dat nou voor politieke gelul dat Rusland Polen wil aanvallen.

Nogmaals Georgie had nooit aan Russische grond mogen komen zij waren als eerste begonnen.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste Zuid Ossetie is van Rusland ten tweede die Georgiers hadden het recht niet op meteen raketten af te vuren op Rusland zij zijn de oorlog begonnen dus moet de EU ook nu niet ineens lopen zeiken op Rusland toen Georgie bezig was, was er niks aan de hand maar toen Rusland een raketje afvuurde meteen wereld nieuws.

En Amerika heeft er niks mee te maken?

Die mensen uit Georgie die de raketten afvuurde waren Amerikaanse instructeurs.

En wat is dat nou voor politieke gelul dat Rusland Polen wil aanvallen.

Nogmaals Georgie had nooit aan Russische grond mogen komen zij waren als eerste begonnen.

Zuid-Ossetië Russisch grondgebied? *KUCH*

Zuid-Ossetië wordt internationaal erkent als Georgisch grondgebied, je kunt zoveel roepen als je wilt maar het is gewoon een feit dat Zuid-Ossetië Georgisch grondgebied is! Zuid-Ossetië wilt zich afscheiden van Georgië en heeft deels ook zijn eigen bestuur maar internationaal wordt het nog altijd erkent als Georgisch grondgebied en daarom heeft Georgië het daar voor het zeggen en moet Rusland zijn handjes thuishouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste Zuid Ossetie is van Rusland ten tweede die Georgiers hadden het recht niet op meteen raketten af te vuren op Rusland zij zijn de oorlog begonnen dus moet de EU ook nu niet ineens lopen zeiken op Rusland toen Georgie bezig was, was er niks aan de hand maar toen Rusland een raketje afvuurde meteen wereld nieuws.

En Amerika heeft er niks mee te maken?

Die mensen uit Georgie die de raketten afvuurde waren Amerikaanse instructeurs.

En wat is dat nou voor politieke gelul dat Rusland Polen wil aanvallen.

Nogmaals Georgie had nooit aan Russische grond mogen komen zij waren als eerste begonnen.

Zuid-Ossetië is een autonome regio in Georgie, als je het niet gelooft kijk naar de kaarten:

Ligging van Zuid-Ossetië in Georgie:

zuidossetiega1.png

Reden van de oorlog:

De oorlog in Zuid-Ossetië begon in augustus 2008. Op 7 augustus trokken Georgische troepen de afvallige Georgische regio Zuid-Ossetië binnen bij de stad Tsinvali. Op 8 augustus verplaatste Rusland troepen over de Russisch-Georgische grens, die richting Tsinvali trokken. Rusland gaf hiervoor als reden dat het Osseten die in het bezit zijn van een Russisch paspoort wilde beschermen. Deze Osseten worden door Rusland beschouwd als Russische burgers. De Georgische president Michail Saakasjvili verklaarde na de inval van zijn leger dat zijn land zich moet verdedigen tegen Russische agressie en dat Russische troepen de Georgische burgerbevolking bombarderen. De Russische premier Vladimir Poetin verklaarde op zijn beurt dat Rusland zijn eigen bevolking (in Zuid-Ossetië) wil beschermen en dat Georgië zich schuldig heeft gemaakt aan 'etnische schoonmaak' en genocide.

Bron: Wikipedia.org

Link to comment
Delen op andere websites

net nog nieuws erover gezien op tv.

was wel gaaf om te zien. ik weet dat het een hele erge conflict is maar nou heb ik net iets heel ergs spectaculairs gezien.

de georgische politie had zo een weg geblokkeerd met allemaal politiewagens maar zelf waren ze al weg omdat de russen eraan kwamen met tanks. dus die russische tanks rijden over die politiewagens heen. man man man die politiewagens werden gewoon opzij gebeukt en de tanks reden door alsof er niks was.

Link to comment
Delen op andere websites

net nog nieuws erover gezien op tv.

was wel gaaf om te zien. ik weet dat het een hele erge conflict is maar nou heb ik net iets heel ergs spectaculairs gezien.

de georgische politie had zo een weg geblokkeerd met allemaal politiewagens maar zelf waren ze al weg omdat de russen eraan kwamen met tanks. dus die russische tanks rijden over die politiewagens heen. man man man die politiewagens werden gewoon opzij gebeukt en de tanks reden door alsof er niks was.

gaaf tioch

Link to comment
Delen op andere websites

net nog nieuws erover gezien op tv.

was wel gaaf om te zien. ik weet dat het een hele erge conflict is maar nou heb ik net iets heel ergs spectaculairs gezien.

de georgische politie had zo een weg geblokkeerd met allemaal politiewagens maar zelf waren ze al weg omdat de russen eraan kwamen met tanks. dus die russische tanks rijden over die politiewagens heen. man man man die politiewagens werden gewoon opzij gebeukt en de tanks reden door alsof er niks was.

gaaf tioch

Die Russische soldaten zijn allemaal zo corrupt als wat. Ik heb een filmpje gezien dat ze een bank beroofden en dat ze huizen plunderden. Als Amerikaanse soldaten dit doen krijgen ze zware straffen. Die Russische soldaten krijgen toch geen straf hiervoor, de regering van Rusland heeft wel iets anders te doen. En geen enkel land durft er iets van te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...