Jump to content

Oorlog in Georgie !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Weet iedereen, maar iedereen is VS kontlikker.

Daar ben ik het met je eens, ze laten alleen maar beelden zien wat er in Georgie gebeurd maar laat eens zien wat Georgie in Zuid Ossetie heeft gedaan. EU zit bij de NATO blok dus dat is allemaal van Amerika zeg maar als Rusland Amerika aanvalt valt ie dan ook automatisch de landen aan die in die blok zitten, vandaar dat EU zo'n kontelikker is van de VS.

Wat wil je anders? VS is volgens mij het meest invloedrijke land van de wereld.. En ik wed dat er straks een grote oorlog uitbarst tussen Rusland en Amerika :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    36

  • Honkbal95

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • GreyFox-Smurf

    11

Zolang Rusland geen communistische ideeën krijgt, sta ik aan de Russische kant.

Rusland IS communistisch. Maar helaas is de EU te bang om harde sancties tegen Rusland invoeren. Ergens kan ik het me wel voorstellen, want Rusland is één van de belangrijkste landen die gas en ruwe olie aan de EU levert. Persoonlijk vind ik wel dat Rusland eens stevig aangepakt mag worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang Rusland geen communistische ideeën krijgt, sta ik aan de Russische kant.

Rusland IS communistisch. Maar helaas is de EU te bang om harde sancties tegen Rusland invoeren. Ergens kan ik het me wel voorstellen, want Rusland is één van de belangrijkste landen die gas en ruwe olie aan de EU levert. Persoonlijk vind ik wel dat Rusland eens stevig aangepakt mag worden.

Wat jij vind is bullshit EU schijt in hun broek om tegen Rusland te beginnen want ze weten als er een kernoorlog begint dat EU weg is.

Oja en was het juist wat de EU en de VS deden in Kosovo? dat is pas schandalig laten we het daar over hebben als Rusland iets doet meteen gezeik.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang Rusland geen communistische ideeën krijgt, sta ik aan de Russische kant.

Rusland IS communistisch. Maar helaas is de EU te bang om harde sancties tegen Rusland invoeren. Ergens kan ik het me wel voorstellen, want Rusland is één van de belangrijkste landen die gas en ruwe olie aan de EU levert. Persoonlijk vind ik wel dat Rusland eens stevig aangepakt mag worden.

Wat jij vind is bullshit EU schijt in hun broek om tegen Rusland te beginnen want ze weten als er een kernoorlog begint dat EU weg is.

Oja en was het juist wat de EU en de VS deden in Kosovo? dat is pas schandalig laten we het daar over hebben als Rusland iets doet meteen gezeik.

Dan mag jij eens goed het nieuws volgen. Een zeer groot deel van de olievoorraden en gasvoorraden komen uit Rusland. En de Russen draaien de kraan zonder problemen dicht als EU harde sancties tegenover Rusland gaat opleggen.

En waar haal jij die kernoorlog vandaan? Rusland weet zelf ook wel dat als ze een kernoorlog gaan beginnen dat ze de VS en andere NAVO-landen over zich heen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang Rusland geen communistische ideeën krijgt, sta ik aan de Russische kant.

Rusland IS communistisch. Maar helaas is de EU te bang om harde sancties tegen Rusland invoeren. Ergens kan ik het me wel voorstellen, want Rusland is één van de belangrijkste landen die gas en ruwe olie aan de EU levert. Persoonlijk vind ik wel dat Rusland eens stevig aangepakt mag worden.

Wat jij vind is bullshit EU schijt in hun broek om tegen Rusland te beginnen want ze weten als er een kernoorlog begint dat EU weg is.

Oja en was het juist wat de EU en de VS deden in Kosovo? dat is pas schandalig laten we het daar over hebben als Rusland iets doet meteen gezeik.

Dan mag jij eens goed het nieuws volgen. Een zeer groot deel van de olievoorraden en gasvoorraden komen uit Rusland. En de Russen draaien de kraan zonder problemen dicht als EU harde sancties tegenover Rusland gaat opleggen.

En waar haal jij die kernoorlog vandaan? Rusland weet zelf ook wel dat als ze een kernoorlog gaan beginnen dat ze de VS en andere NAVO-landen over zich heen krijgen.

LOL over dat gas en olie dat weet ik heel goed je hoeft me geen les te leren. En ik weet als Amerika tegen Rusland gaat beginnen met kernwapens dat geen van beide wint.

Over gas gesproken wat wou de EU nog doen als Rusland de gaskraan dicht draait?

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang Rusland geen communistische ideeën krijgt, sta ik aan de Russische kant.

Rusland IS communistisch. Maar helaas is de EU te bang om harde sancties tegen Rusland invoeren. Ergens kan ik het me wel voorstellen, want Rusland is één van de belangrijkste landen die gas en ruwe olie aan de EU levert. Persoonlijk vind ik wel dat Rusland eens stevig aangepakt mag worden.

Wat jij vind is bullshit EU schijt in hun broek om tegen Rusland te beginnen want ze weten als er een kernoorlog begint dat EU weg is.

Oja en was het juist wat de EU en de VS deden in Kosovo? dat is pas schandalig laten we het daar over hebben als Rusland iets doet meteen gezeik.

Dan mag jij eens goed het nieuws volgen. Een zeer groot deel van de olievoorraden en gasvoorraden komen uit Rusland. En de Russen draaien de kraan zonder problemen dicht als EU harde sancties tegenover Rusland gaat opleggen.

En waar haal jij die kernoorlog vandaan? Rusland weet zelf ook wel dat als ze een kernoorlog gaan beginnen dat ze de VS en andere NAVO-landen over zich heen krijgen.

LOL over dat gas en olie dat weet ik heel goed je hoeft me geen les te leren. En ik weet als Amerika tegen Rusland gaat beginnen met kernwapens dat geen van beide wint.

Over gas gesproken wat wou de EU nog doen als Rusland de gaskraan dicht draait?

Dan krijgen we weer dezelfde gebeurtenissen in de jaren 70. Ik wou je de les niet lezen, maar alleen duidelijk maken hoe het zo ongeveer zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw spelletje! Kernbombal! Gooi de kern bom over de grens heen en je krijgt punten :dans: !

Nieuw spelletje, we maken domme grapjes over een serieuze zaak.

Wat Poetin zegt is gewoon waar Amerika heeft deze hele oorlog geregisseerd, Georgie zou nooit zomaar Rusland aanvallen of Zuid Ossetie dan wat eigenlijk ook bij Rusland hoort. Rusland is niet begonnen mensen dus vind ik het ook niet eerlijk dat er van die uitspraken hier zijn zoals dat Rusland moet opdonderen en dat ze een straf horen te krijgen.

Kom op nou denk je echt dat de EU lef heeft om Rusland te gaan straffen? zij doen alleen maar zo stoer omdat ze Amerika achter zich hebben.

Jullie luisteren alleen maar de EU nieuws, hier vertellen ze iets heel anders dan wat er in Rusland gebeurd nou ja iets HEEL anders? ze maken zeg maar de Russen de schuldige.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang Rusland geen communistische ideeën krijgt, sta ik aan de Russische kant.

Rusland IS communistisch. Maar helaas is de EU te bang om harde sancties tegen Rusland invoeren. Ergens kan ik het me wel voorstellen, want Rusland is één van de belangrijkste landen die gas en ruwe olie aan de EU levert. Persoonlijk vind ik wel dat Rusland eens stevig aangepakt mag worden.

Ho !! daar moet je even mee stoppen Rusland communistich te maken want dat zijn ze allang niet meer!

Toch jongens moet ik zeggen dat ik trots ben op Nederland want ik heb net op Vara Nederland 2 '' Leugen reageert '' gezien. Er zaten 3 Nederlandse mannen aan tafel die het heel goed hebben meegevolgd deze '' conflict ''

en zij gaven ook eerlijk toe dat Georgie hiermee begonnen is. Om maar even een voorbeeld te noemen : Toen Georgie clusterbommen op Zuid Ossetie gooide werd het heel smal in de krant geplaatst zie HIER http://www.nu.nl/news/1724793/21/rss/Georg...bommen_toe.html

Maar toen Rusland dat terug deed werd het heel breed in de media geplaatst.

Dus wat en wie is hier nou begonnen deze conflict ? alle drie mannen zeiden dat Georgie ermee begonnen is en dat zij de aggressor zijn.

Dus wat nou met jullie dat Rusland moet oprotten en dat ze een zware straf moeten krijgen? dat zijn pas echte VS likkers.

Ik ben blij dat Nederland teminste zijn eigen mening geeft niet net zoals Frankerijk achter VS aan huppelen.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...