Jump to content

Oorlog in Georgie !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Mensen dit kan wel eens heel erg uit de hand gaan lopen.

Want er komen steeds meer berichten dat er steeds meer landen er zich mee gaan bemoeien.

Israel, Amerika en Georgie aan de ene kant,

Zuid Ossetie en Rusland aan de andere kant,

dadelijk krijgen we een WWIII :-(

Dit wordt nog flink ook. In ieder geval ben ik nu voor Georgie. Amerika en Israel respecteer ik.

Ik denk dat wij er nu ook mee gaan bemoeien.Als ik het zo zie.En als Rusland ons aanvalt staan: Duitsland,Isreal,Uk,Frankrijk,Amerika en Canada achter ons! Dus dit wordt vet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    36

  • Honkbal95

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • GreyFox-Smurf

    11

nieuws site,

Laatste nieuws,,

Rusland heeft delen van Georgie gebombadeerd

Fuck you Rusland . Ik stuur Isreal op je af!

Dit is echt niet normaal meer. Zuid-ossetie hoort bij Georgie. Maar omdat Rusland daar was.Wil Rusland het meteen weer terug nemen?

Ben ik helemaal met je eens. BTW zet CNN op, nu zei je Russische tanks die op weg zijn naar Georgië.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebied dat is aangevallen, door Georgisch troepen, dat werd 10 jaar geleden ongeveer onafhankelijk verklaard, ik vind dan ook dat Georgië dat stuk grond moet laten, dus de bombardementen van Rusland op Georgië vind ik niet zo gek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, je moet zo maar zien: al dat geld dat de overheid van die landen in defensie stopt, al die tijd die eraan besteed wordt... en nooit is het nodig. Nooit worden dergelijke middelen gebruikt voor een échte situatie. Zie dit als een middel om tenminste nog van je rommel af te raken, nietwaar.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Nederland neutraal blijft maar Rusland moet zich er niet mee bemoeien. Rusland heeft dat al altijd gedaan met zijn buurlanden sinds 1917. En aangezien Poetin ex KGB agent is en meer van zijn regering dat is, wordt Georgie gehaat aangezien Georgie westers gezind is en lid van de Navo, of moet dat nog gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

De NAVO gaat zich er zeker mee bemoeien. Op CNN werd gezegd dat Russische Tank over de grens zijn en er ook Russische gevechtsvliegtuigen in Georgische luchtruim zitten.

Inderdaad, Heb ik net ook nog gezien.. Alleen laten ze heletijd de zelfde beelden zien :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...