Jump to content

Oorlog in Georgie !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

het ene leger dat je echt kunt vertrouwen is de IDF(isrealien defence forces)ze zijn mobiel en hebben een Hele goede

taktiek van hitler namelijk de blitzkrieg

EDIT: en ze komen en gaan want ze werken heel gecoordineert

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    36

  • Honkbal95

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • GreyFox-Smurf

    11

Jongens wees gerust, Niko zal terug keren in het Russische leger en alles komt goed! :tu:

Ha Ha Ha lol , ik denk niet dat dit echt zal gaan als in gta want daar loop je de straat op en schiet je zo 50 mensen neer zonder zelf omgebracht te worden.

en hier schiet je er mischien 0 neer en dan word je omgebracht als je tzelfde doet.

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal heel erg leuk van ja we winnen wel van rusland

MAAR HET PUNT:RUSLAND HEEFT ALS BONDGENOOT DE PLA het chineese leger en das MEER DAN EEN 10 MILJOEn mensen

Ze hebben dan wel 10 miljoen man dat zegt niet dat die chinezen ook goed zijn he , want als ik t goed begijp heeft china 1 van de slechtste legers dus.....

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal heel erg leuk van ja we winnen wel van rusland

MAAR HET PUNT:RUSLAND HEEFT ALS BONDGENOOT DE PLA het chineese leger en das MEER DAN EEN 10 MILJOEn mensen

Ze hebben dan wel 10 miljoen man dat zegt niet dat die chinezen ook goed zijn he , want als ik t goed begijp heeft china 1 van de slechtste legers dus.....

Lulkoek, Nederland is één van de slechste legers. Daarna volgt heel fucking Europa.

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal heel erg leuk van ja we winnen wel van rusland

MAAR HET PUNT:RUSLAND HEEFT ALS BONDGENOOT DE PLA het chineese leger en das MEER DAN EEN 10 MILJOEn mensen

Ze hebben dan wel 10 miljoen man dat zegt niet dat die chinezen ook goed zijn he , want als ik t goed begijp heeft china 1 van de slechtste legers dus.....

Lulkoek, Nederland is één van de slechste legers. Daarna volgt heel fucking Europa.

heel europa is fout

het duitse leger en het britse leger zijn de beste van europa meshien ook frankrijk

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal heel erg leuk van ja we winnen wel van rusland

MAAR HET PUNT:RUSLAND HEEFT ALS BONDGENOOT DE PLA het chineese leger en das MEER DAN EEN 10 MILJOEn mensen

Op dit moment zijn alle ogen gericht op de Olympische Spelen en nu denk jij dat ze zo even Rusland gaan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal heel erg leuk van ja we winnen wel van rusland

MAAR HET PUNT:RUSLAND HEEFT ALS BONDGENOOT DE PLA het chineese leger en das MEER DAN EEN 10 MILJOEn mensen

Op dit moment zijn alle ogen gericht op de Olympische Spelen en nu denk jij dat ze zo even Rusland gaan helpen?

kijk iedereen is gericht op de olympische spelen dan kunnen ze wel ff hun leger er tussen uit laten knijpen zonder dat ieemand het merkt

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen dit kan wel eens heel erg uit de hand gaan lopen.

Want er komen steeds meer berichten dat er steeds meer landen er zich mee gaan bemoeien.

Israel, Amerika en Georgie aan de ene kant,

Zuid Ossetie en Rusland aan de andere kant,

dadelijk krijgen we een WWIII :-(

Man, oorlog is wel vet om te volgen. Maar wij hebben de UK naast ons, plus Frankrijk en Duitsenland. En Amerika en Canada horen bij ons, dus het gaat wel op dan.

Wij zullen zoiezo wel winnen omdat nederland ook een van t beste leger heeft.

NL heeft zelf geen goede leger. Maar Amerika, Frankrijk,Engeland en Duitsland staan achter ons.

Dus dan wel!

Maar ik las het verkeerd dus nu ben ik voor Georgie .

DenkaanHenk@ Engeland heeft een heel goed leger hoor! En Duitsland ook.

Bewerkt: door Robin B
Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal heel erg leuk van ja we winnen wel van rusland

MAAR HET PUNT:RUSLAND HEEFT ALS BONDGENOOT DE PLA het chineese leger en das MEER DAN EEN 10 MILJOEn mensen

Op dit moment zijn alle ogen gericht op de Olympische Spelen en nu denk jij dat ze zo even Rusland gaan helpen?

kijk iedereen is gericht op de olympische spelen dan kunnen ze wel ff hun leger er tussen uit laten knijpen zonder dat ieemand het merkt

Ach dat valt ook helemaal niet op dat er ineens heel veel spleetogen rondlopen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat dit het zelfde geval als bosnie wordt.

ik denk wel dat er uiteindelijk navo soldaten daar heen worden gestuurt maar die krijgen dan waarschijnlijk weer de orders dat ze niet mogen ingrijpen en geen aggressie mogen gebruiken. en dan gaat hetzelfde gebeuren als in gwanda en bosnie. Die nederlandse soldaten slaan als mietjes op de vlucht en rijden met hun pantserwagens over de bevolking heen. In ieder geval ik ben benieuwt welke kant de navo gaat kiezen. En ik vindt dit eigenlijk helemaal niet lollig de oorlog komt steeds dichterbij huis :-(

@robin B de cornershot is vooral voor tactische eenheden zoals de bijzondere bijstand eenheid en SWAT.

op het slagveld is zo een cornershot vrij nutteloos. :7

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat dit het zelfde geval als bosnie wordt.

ik denk wel dat er uiteindelijk navo soldaten daar heen worden gestuurt maar die krijgen dan waarschijnlijk weer de orders dat ze niet mogen ingrijpen en geen aggressie mogen gebruiken. en dan gaat hetzelfde gebeuren als in gwanda en bosnie. Die nederlandse soldaten slaan als mietjes op de vlucht en rijden met hun pantserwagens over de bevolking heen. In ieder geval ik ben benieuwt welke kant de navo gaat kiezen. En ik vindt dit eigenlijk helemaal niet lollig de oorlog komt steeds dichterbij huis :-(

@robin B de cornershot is vooral voor tactische eenheden zoals de bijzondere bijstand eenheid en SWAT.

op het slagveld is zo een cornershot vrij nutteloos. :7

In een stads gevecht ? Die komen ook in een slagveld voor.Daar kun je over muren mee kijken.

Maar Israel gebruikt een hele goed tactiek.Maar ik weet niet wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...