Jump to content

Oorlog in Georgie !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatste statestieken :

Rusland :

Soldaten : 15 doden en 150 gewonden

10 vliegtuigen veloren

30 tanks verloren

Gerogie :

Soldaten : 50 doden en 470 gewonden

1 vliegtuig veloren

onbekend aantal tanks veloren

Burgerslachtoffers :

1650 doden en tussen 1000-5000 gewonden

Meer dan 800 mensen nog vermist.

EXTRA NIEUWS !!!

Abchazie , een ander deel van Geogie heeft een aanval gepleegd met 1000 militairen tegen Georgie,

Georgie vecht op dit moment tegen : Rusland, Abchazie, Zuid Ossetie

• Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

36

• Honkbal95

14

• DenkaanHenk

11

• GreyFox-Smurf

11

Geplaatst:

Ik wil niet lullig doen masar georgie heeft zich wel heel wat op de hals gehaalt ik bedoel het is best wel kansloos om tegen rusland te vechten.

Geplaatst:

Er zijn nu meer dan 2000 doden,

En Rusland heeft net een nieuwe luchtaanval gepleegd op doelen in Georgie maar deze zijn waarschijlijk niet goed uitgevoerd.

Geplaatst:
Er zijn nu meer dan 2000 doden,

En Rusland heeft net een nieuwe luchtaanval gepleegd op doelen in Georgie maar deze zijn waarschijlijk niet goed uitgevoerd.

Precies in het jaar wanneer George W Bush aftreed breekt er een oorlog uit.

Hij heeft zich er mee bemoeit vanuit Peking.

Hij is daar vanwege de Olympische Spelen.

Geplaatst:
Ik wil niet lullig doen masar georgie heeft zich wel heel wat op de hals gehaalt ik bedoel het is best wel kansloos om tegen rusland te vechten.

Jij denkt nog veel terug aan de legendarische red army. Maar nu is het afgezwakt en is het een minder sterke leger geworden.

Geplaatst:

Jij denkt nog veel terug aan de legendarische red army. Maar nu is het afgezwakt en is het een minder sterke leger geworden.

Rusland staat zesde op de top 10 beste legers van de wereld dus afgezwakt wil ik het niet noemen.

Geplaatst:

Rusland staat zesde op de top 10 beste legers van de wereld dus afgezwakt wil ik het niet noemen.

Eerst stond het op nummer 2 . Tijdens WWII .

Geplaatst:

Gisteren zat jij nog volop te zeggen dat Rusland een van de sterkste legers ter wereld heeft dus begin daar niet over.

Geplaatst:

Hmmmm, nou snap ik het, Rusland wil niet dat Georgië bij de NAVO komt, als je bij de NAVO wilt horen, dan moet je niet in oorlog zijn, dus denken de Russen, wij gaan maar lekker aanvallen, zo komt Georgië niet bij de NAVO.

De Russen willen geen NAVO-lidstaten aan de grens hebben, dus tja..

Eigenlijk beetje vies plannetje.

Geplaatst:

Ik voorspel gewoon dat het vuurtje over een paar weken wel uit is, niemand bemoeit zich er mee en Georgië en Rusland moeten binnenkort toch ook wel zien dat ze er niets mee winnen, vooral met druk van internationale wereldmachten.

Geplaatst:

Gisteren zat jij nog volop te zeggen dat Rusland een van de sterkste legers ter wereld heeft dus begin daar niet over.

Kneus dat zei ik helemaal niet .

Ik was eerst voor Rusland omdat ik het verkeerd gelezen had.

Maar nu niet meer.

Geplaatst:
Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Sterkste leger? Niet echt, veel van die wapens / en voertuigen zijn zo verouderd als de pest.

En Rusland op vredesmissie? Ook niet, Rusland is erg arrogant. Zelfs in de 2e Wereld Oorlog konden ze niet eens begrip op brengen voor de Engelsen, die met man en macht nog wapens en voedsel kwam brengen in vloten. Nee sorry. Oorlog is niet het antwoord.

Geplaatst:
Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Ik vind dat dat gebied terug moet naar Rusland. Je kan het echt niet met geweld voorkomen hoor :bonk: . Als je Rusland te ruzie vraagt. Die sturen gelijk al raketten op je af. Rusland is daar alleen maar op vredesmissie. BOeeeeee!! Georgie!

Sterkste leger? Niet echt, veel van die wapens / en voertuigen zijn zo verouderd als de pest.

En Rusland op vredesmissie? Ook niet, Rusland is erg arrogant. Zelfs in de 2e Wereld Oorlog konden ze niet eens begrip op brengen voor de Engelsen, die met man en macht nog wapens en voedsel kwam brengen in vloten. Nee sorry. Oorlog is niet het antwoord.

Ja toen was ik nog voor Rusland. Omdat ik het verkeerd gelezen had :$ .

Geplaatst:

Kijk dit stukje bedoel ik snapje wie is hier nou de kneus?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik volg het ook redelijk op het nieuws. Die Russen zijn inderdaad gigantisch sterk, kijk maar naar het land alleen al! Georgië maakt inderdaad geen schijn van kans! En dat is nou juist zo onrechtvaardig, onschuldige mensen die nu op de vlucht slaan en gevaar lopen waarvan er al honderden het leven van heeft gekost. Als ik het goed begrepen heb is Zuid-Ossetië een stukje Russisch of van Rusland geweest en de burgers wouden dat het weer bij het land Rusland zou gaan behoren, waarvan de Russen wel even een handje wouden helpen en in plaats van normale hulp aanboden, heel Zuid-Ossetië platbombarderen, correct me if i have wrong.... Overigens kan denk ik de EU er ook weinig aan doen kwa hulp, aangezien het Russische leger ook zo enorm groot is, dat zou dan alleen maar een grotere oorlog veroorzaken...

Bewerkt: door gammie_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...