Jump to content

Oorlog in Georgie !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Kom op Rusland je wint! Die georgen hebben geen schijn van kans! ( Rusland heeft 1 van de sterkste legers ter wereld).

Kijk dit stukje bedoel ik snapje wie is hier nou de kneus?

Jezus ik vertel dit al voor de duizendte keer: Omdat ik het niet goed gelezen had!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    36

  • Honkbal95

    14

  • DenkaanHenk

    11

  • GreyFox-Smurf

    11

VS en Oekraïne kiezen partij tegen Rusland

Nu maak ik me best wel zorgen. amerika keert zich tegen rusland. straks komt er mischien wel weer zo een koude oorlog waarmee beide landen elkaar bedreigen met raketten.

Link to comment
Delen op andere websites

VS en Oekraïne kiezen partij tegen Rusland

Nu maak ik me best wel zorgen. amerika keert zich tegen rusland. straks komt er mischien wel weer zo een koude oorlog waarmee beide landen elkaar bedreigen met raketten.

Straks laten ze er perongeluk eentje op Nederland vallen, vliegen ze dan ook over Nederland heen?

Link to comment
Delen op andere websites

Toch niet te geloven eerst zit rusland te dreigen naar de VS dat ze europa gaan bombarderen en nu zitten ze in een oorlog met Georgië. Rusland is echt zo lomp doe een ding verkeerd en je hebt oorlog met rusland :duh:

Ik hoop maar dat Nederland nu ook naar Georgië gaat :duh:

En als het WOIII word zitten wij er tussen in zoals al in de WOII was :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach dit is zo voorbij. Rusland wil gewoon Georgië bij Zuid Ossetië weghouden. Onthoudt wel dat Georgië is begonnen door Zuid Ossetië proberen te annexeren zeg maar ;) Dus Rusland hakt Georgië effe in de pan en that's it

Link to comment
Delen op andere websites

VS en Oekraïne kiezen partij tegen Rusland

Nu maak ik me best wel zorgen. amerika keert zich tegen rusland. straks komt er mischien wel weer zo een koude oorlog waarmee beide landen elkaar bedreigen met raketten.

Straks laten ze er perongeluk eentje op Nederland vallen, vliegen ze dan ook over Nederland heen?

Ze kunnen beter een retourtje "North Pacific Ocean" boeken. Dat is korter namelijk en is niet over europa.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch niet te geloven eerst zit rusland te dreigen naar de VS dat ze europa gaan bombarderen en nu zitten ze in een oorlog met Georgië. Rusland is echt zo lomp doe een ding verkeerd en je hebt oorlog met rusland :duh:

Ik hoop maar dat Nederland nu ook naar Georgië gaat :duh:

En als het WOIII word zitten wij er tussen in zoals al in de WOII was :duh: :duh:

Als dat zo is ga ik ergens ver weg in Amerika wonen, waar niemand me kan vinden. Echt kut dat wij altijd er tussen in zitten met die oorlogen. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch niet te geloven eerst zit rusland te dreigen naar de VS dat ze europa gaan bombarderen en nu zitten ze in een oorlog met Georgië. Rusland is echt zo lomp doe een ding verkeerd en je hebt oorlog met rusland :duh:

Ik hoop maar dat Nederland nu ook naar Georgië gaat :duh:

En als het WOIII word zitten wij er tussen in zoals al in de WOII was :duh: :duh:

Als dat zo is ga ik ergens ver weg in Amerika wonen, waar niemand me kan vinden. Echt kut dat wij altijd er tussen in zitten met die oorlogen. :ch:

Nee, gewoon in het verzet gaan. Kunnen ze je ook niet vinden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Toch niet te geloven eerst zit rusland te dreigen naar de VS dat ze europa gaan bombarderen en nu zitten ze in een oorlog met Georgië. Rusland is echt zo lomp doe een ding verkeerd en je hebt oorlog met rusland :duh:

Ik hoop maar dat Nederland nu ook naar Georgië gaat :duh:

En als het WOIII word zitten wij er tussen in zoals al in de WOII was :duh: :duh:

Als dat zo is ga ik ergens ver weg in Amerika wonen, waar niemand me kan vinden. Echt kut dat wij altijd er tussen in zitten met die oorlogen. :ch:

Nee, gewoon in het verzet gaan. Kunnen ze je ook niet vinden. :Y

Lol! Maar jullie zijn allemaal erg overdreven . Gezien de reacties van nu . Gaan de VS en andere hoge staten nog geen militairen stuur hoor . Ze zijn nu wel aan het bespreken .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...