Jump to content

R.I.P, Huppie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een filmpje gemaakt over mijn overleden konijn :-(

Het is mijn eerste project:

Bekijk hem hier

Mischien ga ik hem ook op youtube zetten.

Ik ben pas 12 en niet echt goed in engels, dus meld het s.v.p. als je een foutje ziet ;)

Hij staat nu ook op youtube:

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Mooie foto's jongen en goeie timing. Ik vind de foto's heel mooi gemaakt , was ook een leuk konijn. Verder vond ik de muziek echt fantastische. En verder nog sterkte.

Mag ik de naam van de nummer.

Geplaatst:

Even voor de minder bedeelden onder ons qua grafische kennis: waar open ik een flv-bestand mee? Mijn PC weigert hem te openen én heeft ook geen alternatieven helaas..... :7

Maar ik wens je veel sterkte met het verlies...

Geplaatst:

Mooi filmpje, je hebt het perfecte liedje erbij gezet.

Als ik kijk krijg ik er zelf een klein traantje van zo'n lief konijn en dan met de gedachte dat dat arme dier niet mer leeft.

RIP.

Zamg0d1

Geplaatst:

Op het internet zijn genoeg FLV players te vinden maar doe mensen een lol en zet hem op youtube, dat is veel minder omslachtig want ik heb ook niet het programma om dat filmpje mee af te spelen :7

Op het internet zijn genoeg FLV players te vinden maar doe mensen een lol en zet hem op youtube, dat is veel minder omslachtig want ik heb ook niet het programma om dat filmpje mee af te spelen :7

Download VLC, dat is een geweldig programma!

Nog sterkte met je konijn.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Het liedje is James Blund, 1 van de slechtste liedjes ooit gemaakt en James Blund mag ook niet meer op de radio zenders van Engeland verschijnen. :7

Ontopic:

Jammer van je konein. Ik wens je nog veel sterkte toe!!

En waarom kan niemand hem zien? Ik kan hem gewoon zien hoor, download de nieuwste Flash Player, Adobe en weetik veel wat en je kan hem kijken. Is je PC ook weer meteen vernieuwd. :)

Ik spring helemaal vol (Ik huil snel bij films/ filmpjes)

Veel sterkte :N

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Ik weet hoe je je voelt. Ik had hetzelfde toen mijn konijn overleed. Mooit filmpje hoor, vooral met dat snuitje. :7

10/10 voor jou, jongen.

Even voor de minder bedeelden onder ons qua grafische kennis: waar open ik een flv-bestand mee? Mijn PC weigert hem te openen én heeft ook geen alternatieven helaas..... :7

Maar ik wens je veel sterkte met het verlies...

Jah ik gebruik windows media player classic

Het liedje is James Blund, 1 van de slechtste liedjes ooit gemaakt en James Blund mag ook niet meer op de radio zenders van Engeland verschijnen. :7

Ontopic:

Jammer van je konein. Ik wens je nog veel sterkte toe!!

En waarom kan niemand hem zien? Ik kan hem gewoon zien hoor, download de nieuwste Flash Player, Adobe en weetik veel wat en je kan hem kijken. Is je PC ook weer meteen vernieuwd. :)

Slechtste liedje ? De melodie erachter is gwn prachtig , ik herkende de begin niet maar toen hij begon te zingen herkende ik het. En omdat hij hem net pas heeft geupload op imageshack daarvoor meost je het bestand downloaden.

Bewerkt: door cesar

Bedankt voor alle goede reactis _O_

Mijn konijn is overleden aan kanker.

@cesar: Het liedje heet You're beautifull van James blunt, dat kon je ook helemaal aan het einde van het filmpje zien ;)

Edit: Ik heb hem nu op youtube gezet, maar als ik hem wil bekijken, staat er: This video is not yet processed. Wat moet ik doen?

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

@cesar: Het liedje heet You're beautifull van James blunt, dat kon je ook helemaal aan het einde van het filmpje zien ;)

Hoe kan een Konijn eigenlijk kanker krijgen?

Ik heb er nog nooit van gehoord. :N

Maar toch een mooi filmpje.

Geplaatst:

Edit: Ik heb hem nu op youtube gezet, maar als ik hem wil bekijken, staat er: This video is not yet processed. Wat moet ik doen?

Heb je hem als avi. opgeslagen??

Geplaatst:

Prachtig filmpje,

de muziek past erbij, lekker veel foto's en heel ontroerend.(ik kreeg bijna tranen in mijn ogen :cry: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...