gta-pilot Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ja ja. Mijn topic wel en deze niet? Vast @_@ Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Dit doet me helemaal denken aan mijn overleden konijn,ik barste in tranen uit toen ik het filmpje keek. nog veel sterkte jongen,later zul je weer bij je konijn zijn Mijn konijn was ongeveer aan het zelfde overleden. Hoe oud was jouw konijn? Mijn konijn was rond 4 jaar. S'avonds was hij nog springlevend en rond middernacht kwam mijn moeder me wakker maken omdat er iets met mijn konijn was. Ik zag hem in zijn kooitje liggen lijden. Toen heb ik nog gebeden tot god dat hij het zou overleven. Maar nee....de volgende ochtend was ie dood Maar je moet het positief bekijken,hij zal nu mischien wel samen met mijn konijn aan het spelen zijn in de hemel. En mischien wel met andere overleden dierbaren. Nog veel sterkte ik vind het echt erg voor je Bewerkt: 9 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
Arthis Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb echt veel steun aan al jullie reacties. Dankjulliewel daarvoor @PiekeTheCat: Ik weet niet precies hoe oud mijn konijn was. Toen er hem kochten op de kinderboerderij, dachten ze dat ze 2 a 3 jaar. Wij hebben haar meer dan 3 jaar gehad... Dus zo rond de 5 a 6 zal ze geweest zijn. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Jammer dat ie dood is, had hem wel met kerst... Eh, zonder geintjes. Nice filmpje, en veel succes met het overlijden van je konijn ( ) Reageren
.Senne Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ja ja. Mijn topic wel en deze niet? Vast @_@ eigenlijk vind ik dit ook niet erg fair t.o.v. gta-pilot. zijn topic was direct closed, terwijl het om dezelfde zaak gaat. het zou eerlijker zijn om ofwel alle topics van dit soort open te laten, ofwel ze allemaal direct te closen, maar niet het ene wel dicht en het andere niet. ontopic: een erg spijtige zaak, nog veel sterkte.. Reageren
Arthis Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ja ja. Mijn topic wel en deze niet? Vast @_@ eigenlijk vind ik dit ook niet erg fair t.o.v. gta-pilot. zijn topic was direct closed, terwijl het om dezelfde zaak gaat. het zou eerlijker zijn om ofwel alle topics van dit soort open te laten, ofwel ze allemaal direct te closen, maar niet het ene wel dicht en het andere niet. ontopic: een erg spijtige zaak, nog veel sterkte.. Hij meldde het alleen, ik heb er een filmpje over gemaakt wat ik laat raten. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Ja ja. Mijn topic wel en deze niet? Vast @_@ eigenlijk vind ik dit ook niet erg fair t.o.v. gta-pilot. zijn topic was direct closed, terwijl het om dezelfde zaak gaat. het zou eerlijker zijn om ofwel alle topics van dit soort open te laten, ofwel ze allemaal direct te closen, maar niet het ene wel dicht en het andere niet. ontopic: een erg spijtige zaak, nog veel sterkte.. Hij meldde het alleen, ik heb er een filmpje over gemaakt wat ik laat raten. Nogsteeds is het oneerlijk. Het gaat over hetzelfde. Dus ik mag mijn topic weer openen als ik een film er over maak @_@? Ya richt @_@ >>> Door Dizzee: Ja, als je het filmpje zelf hier in de graphics showroom laat raten, dan laat ik het open...<<< Nee ik bedoel. Waarom word mijn topic gesloten in lyfstyle(ofzo) maar dit topic niet. Het gaat allebij over een konijn die dood is gegaan @_@? >>> Door Dizzee: Hij wil enkel zijn filmpje laten raten. Hij wil weten hoe leden zijn filmpje vinden, of het goed in elkaar zit, wat ze van de foto's en muziek vinden. Hij vraagt toch niet om reacties over zijn konijn, maar over het filmpje zelf. Daarom dat hij het ook in de graphics showroom plaatst en niet in lifestyle.<<< Bewerkt: 9 augustus 2008 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.