stano666 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 wanneer je de kluis heb gevonden , kun je nog steeds opgeroepen worden om klussen op te knappen voor Mendez . of ik had een vreemde glitch ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Jij had dus een vreemde glitch. Als je de kluis hebt gevonden, ben je meestal van alle klusjes af en kun je dus meteen beginnen met het kraken van de code. Jij kreeg dus nog steeds klusjes toen je de kluis had gevonden ? Dat is dan denk ik wel een glitch/bug. Succes verder ! Reageren
cj101 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Nou ik had dat ook lijkt me sterk dat dat een glitch is of een bug. Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) "Als je de kluis gevonden hebt ben je af van de klusjes en kan je je focussen op het kraken van de code" WikiGTA Bewerkt: 10 augustus 2008 door DSgregor Reageren
cj101 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Raar ik dan toch nog klusjes. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Raar ik dan toch nog klusjes. je moet proberen de code te kraken (in je "vrije tijd") en dan moet je de brander nemen Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als je bezig was met het kraken, hoor je geen klusjes meer te krijgen. als je de kluis alleen ziet, kan je dacht ik wel klusjes krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.