ietsAnders0 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hallo allemaal Telkens als ik in windows zit komen er soms hele grote strepen over me hele beeld en soms bewegen ze en soms niet. Ik kan dan gewoon helemaal niks meer , geen enkele knop doet het , het enige wat nog kan is om dan mijn pc uit te doen. Nou dit gebeurd op verschillende tijden dus het is heel erg irritant , meestal wacht ik een tijdje en doe ik mijn pc weer aan maar soms dan komen er dan ook al strepen dus dan moet ik hem ook al uit doen. Wat ik al geprobeert heb : Drivers van mijn videokaart updaten (Heeft niet geholpen) Iemand een oplossing want dit kan echt niet langer Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Heb je misschien een te hoge resolutie geselecteerd wat je monitor niet aan kan? Kun je misschien een screenshot posten want ik begrijp eigenlijk niet echt wat je bedoeld Reageren
Gangsta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb het gevoel dat je videokaart te warm wordt. Download Everest Home Edition. Ga dan links in het menu naar 'Computer' > 'Sensors' > En kijk even wat de temperaturen zijn bij Temperaturen. Post ze ook hier als je wilt. Ik heb dit probleem wel een paar keer gehad, maar bij mij werd de hele scherm een halve seconde zwart, maar ik had geen crash. Als jou PC crasht, kan het ook gewoon spyware/adaware zijn. Scan eens even met Ad-aware 2008 (free) (menu: scan > slimme/smart scan). Het kan ook aan de monitor liggen, maar dat weet ik niet zeker. Pak anders een andere monitor (als je er eentje hebt) en probeer die. Als hij niet werkt ligt het aan de computer zelf. Bewerkt: 8 augustus 2008 door Gangsta Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik denk ook dat je videokaart te warm word en/of al (ernstige) schade heeft. Misschien als je een andere videokaart hebt of bij iemand even kan lenen, dat je die kan proberen of je het dan nog hebt. Is dat het geval, kan het je moederbord zijn. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Temperaturen: (In Celcius) Moederbord : 37 CPU : 46 AUX : 50 Maxtor : 31 Bewerkt: 8 augustus 2008 door igi0n Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) ik weet het probleem denk hebben jullie digitale internet of mobiel of loopt een digitale tv ontvanger erges in de kamer naast je of onder dat hij door jouw kamer moet? 1.als je zo een grote beeldbuis nog heb dan is die een beetje gevoelig daar voor (had er een als ik belde vlikkerde me beeld ff) maar ook tft lcd schermen kunnen er last van hebben 2.of heb je je video kaart een bluothoot aansluiting op je beeldscherm?dan kan het zijn dat iets stort bv een radio 3 of je video kaart word gewoon oud of zit vol met stof even schoon maken trouwens post je systeme is want je cpu en aux zijn wel belachelijk hoog veel succes! als er nog iets is hoor ik het wel Bewerkt: 8 augustus 2008 door blokzeil1 Reageren
GtaSlave Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik weet het probleem denk hebben jullie digitale internet of mobiel of loopt een digitale tv ontvanger erges in de kamer naast je of onder dat hij door jouw kamer moet? 1.als je zo een grote beeldbuis nog heb dan is die een beetje gevoelig daar voor (had er een als ik belde vlikkerde me beeld ff) maar ook tft lcd schermen kunnen er last van hebben 2.of heb je je video kaart een bluothoot aansluiting op je beeldscherm?dan kan het zijn dat iets stort bv een radio 3 of je video kaart word gewoon oud of zit vol met stof even schoon maken trouwens post je systeme is want je cpu en aux zijn wel belachelijk hoog veel succes! als er nog iets is hoor ik het wel Belachelijk hoog? bij mij is het ook 44 a 48 graden Reageren
FerryN Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik weet het probleem denk hebben jullie digitale internet of mobiel of loopt een digitale tv ontvanger erges in de kamer naast je of onder dat hij door jouw kamer moet? 1.als je zo een grote beeldbuis nog heb dan is die een beetje gevoelig daar voor (had er een als ik belde vlikkerde me beeld ff) maar ook tft lcd schermen kunnen er last van hebben 2.of heb je je video kaart een bluothoot aansluiting op je beeldscherm?dan kan het zijn dat iets stort bv een radio 3 of je video kaart word gewoon oud of zit vol met stof even schoon maken trouwens post je systeme is want je cpu en aux zijn wel belachelijk hoog veel succes! als er nog iets is hoor ik het wel Belachelijk hoog? bij mij is het ook 44 a 48 graden Maar dit is toch verschillend met AMD of Intel processors? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Meestal komen strepen voor wanneer 1 van je hardware onderdelen dood gaat. Wat je kunt doen is het volgende: 1. Kijk of je de drivers van je videokaart opnieuw kan installeren, en kijk of het minder word of juist erger. 2. Sluit je computer aan op een andere monitor, kijk of het probleem nog steeds zo is of dat je het nu niet meer hebt. Want dan zou of je kabel van je monitor een storing hebben, of je monitor is defect. 3. Sluit je monitor aan op een andere computer, geeft hij geen problemen denk ik dat het aan je grafische kaart ligt of de kabel. Zoek dit even uit, ik zelf had bij belasting veel last van roze vlakken. Mijn grafische kaart is daarna veel lawaai gaan maken, en is kapot gegaan. Na wat na vraag bij de fabrikant en de winkel waar die vandaan kwam, heb ik het hele bedrag terug gekregen en een nieuwe grafische kaart gekocht. Gemiddeld zit er 2 jaar garantie op een grafische kaart. Hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik weet het probleem denk hebben jullie digitale internet of mobiel of loopt een digitale tv ontvanger erges in de kamer naast je of onder dat hij door jouw kamer moet? 1.als je zo een grote beeldbuis nog heb dan is die een beetje gevoelig daar voor (had er een als ik belde vlikkerde me beeld ff) maar ook tft lcd schermen kunnen er last van hebben 2.of heb je je video kaart een bluothoot aansluiting op je beeldscherm?dan kan het zijn dat iets stort bv een radio 3 of je video kaart word gewoon oud of zit vol met stof even schoon maken trouwens post je systeme is want je cpu en aux zijn wel belachelijk hoog veel succes! als er nog iets is hoor ik het wel Belachelijk hoog? bij mij is het ook 44 a 48 graden Maar dit is toch verschillend met AMD of Intel processors? ik heb een intel maar ik kom op de 35graden met game dus 48 lijkt me erg warm dan Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik weet het probleem denk hebben jullie digitale internet of mobiel of loopt een digitale tv ontvanger erges in de kamer naast je of onder dat hij door jouw kamer moet? 1.als je zo een grote beeldbuis nog heb dan is die een beetje gevoelig daar voor (had er een als ik belde vlikkerde me beeld ff) maar ook tft lcd schermen kunnen er last van hebben 2.of heb je je video kaart een bluothoot aansluiting op je beeldscherm?dan kan het zijn dat iets stort bv een radio 3 of je video kaart word gewoon oud of zit vol met stof even schoon maken trouwens post je systeme is want je cpu en aux zijn wel belachelijk hoog veel succes! als er nog iets is hoor ik het wel Belachelijk hoog? bij mij is het ook 44 a 48 graden Maar dit is toch verschillend met AMD of Intel processors? ik heb een intel maar ik kom op de 35graden met game dus 48 lijkt me erg warm dan De maximale temperatuur die een processor mag hebben is 70 graden. Niks aan de hand dus. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik weet het probleem denk hebben jullie digitale internet of mobiel of loopt een digitale tv ontvanger erges in de kamer naast je of onder dat hij door jouw kamer moet? 1.als je zo een grote beeldbuis nog heb dan is die een beetje gevoelig daar voor (had er een als ik belde vlikkerde me beeld ff) maar ook tft lcd schermen kunnen er last van hebben 2.of heb je je video kaart een bluothoot aansluiting op je beeldscherm?dan kan het zijn dat iets stort bv een radio 3 of je video kaart word gewoon oud of zit vol met stof even schoon maken trouwens post je systeme is want je cpu en aux zijn wel belachelijk hoog veel succes! als er nog iets is hoor ik het wel Belachelijk hoog? bij mij is het ook 44 a 48 graden Maar dit is toch verschillend met AMD of Intel processors? ik heb een intel maar ik kom op de 35graden met game dus 48 lijkt me erg warm dan De maximale temperatuur die een processor mag hebben is 70 graden. Niks aan de hand dus. En sommige processors clocken zich af bij 60/65 graden, dus word ie daardoor ook slomer. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik weet nu bijna zeker dat het aan mijn videokaart ligt want als ik nu die strepen krijg hoor ik een hele harde piep , en die piep gaat de hele tijd door. Mijn computer kast krijg ik niet open dus kan ik niet kijken wat er mis is .... Igi0n Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ga dr eens mee naar een computerwinkel, en vraag wat er aan de hand is en wat een eventuele reparatie kost. Hoe oud is je pc? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.