Jump to content

Vragen over de Action Replay Max

BrokenTable

Recommended Posts

Zoals met zoveel onderwerpen beginnnen de vragen over de Action Replay Max ook een beetje te vaak herhaalt te worden. De zoekfunctie kan niet gevonden worden, maar het knopje NEW THREAD helaas wel :-(

Vandaar dit topic. Misschien werkt het :-). Stel hier je vragen die je hebt over de Action Replay Max (ARMAX).

Voor je een vraag stelt, kijk eerst even hier naar:

- Actionreplay Max & San Andreas Cheatdisc Info

- De Zoekfunctie

- Action Replay Max Guide

- Dit topic.

Delen op andere websites

Kijk daar kan ik mijn vraag mooi neer zetten ;)

Hoe kan ik nou updaten (niet zelf intikken) met mijn armax, ik heb de armax van 25 euros (dus ZONDER usb-stick) en geen internet op mn ps2..... Maar ik kan toch wel updaten of niet??... Er staat in het boekje: via CD-R voor meer info kijk op de site maar op de site staat er verder niks over :(

Please help me... Dennizzz

Bewerkt: door Dennizzzz
Delen op andere websites

je moet de usb stick hebben anders kan je helaas nie updaten spijt me

Met een internet verbinding kan het ook (ik weet het, OP heeft geen van beide)

Ik kan hier helaas niet meer de handleiding terug vinden. Bij de versie met stick zit een programma Max Drive waarmee je de laatste save van internet af kunt halen. Ik weet neit of dat op de versie zonder drive ook zit.

Heb je die wel dan kun je proberen om het bestand wat dan gedownload wordt, codelin.bin op een CD te branden. Dan je PS2 opstarten met de ARMAX en als hij vraagt insert game DVD die CD erin stoppen. Wellicht dat het werkt.

Delen op andere websites

ik zat er ook aan te denken om een armax tekopen B) maar wat voor codes kun je daar eigenlijk invoeren? ook dat je niet dood kunt of dat er geen tijd is want ik heb voor de 2e keer mijn savegame met cheats over die met zonder cheats(waar ik bij End Of The Line was) gesavd :angry: dus kun je ook van die bepaalde dingen of alleen maar speciale auto's en zo? :questionmark:

Delen op andere websites

je moet de usb stick hebben anders kan je helaas nie updaten spijt me

Met een internet verbinding kan het ook (ik weet het, OP heeft geen van beide)

Ik kan hier helaas niet meer de handleiding terug vinden. Bij de versie met stick zit een programma Max Drive waarmee je de laatste save van internet af kunt halen. Ik weet neit of dat op de versie zonder drive ook zit.

Heb je die wel dan kun je proberen om het bestand wat dan gedownload wordt, codelin.bin op een CD te branden. Dan je PS2 opstarten met de ARMAX en als hij vraagt insert game DVD die CD erin stoppen. Wellicht dat het werkt.

Ik vertrouw op je.... dus ik ga het proberen jullie horen nog van me

Bedankt Guys voor jullie hulp ;)

Delen op andere websites

ik las ook dat als je een oude pc2 hebt da je via een soort klepje je ps2 dvd-rom speler moet optrekken is dit neit slecht voor de ps2 ik ehb nog zone oude ps2 hoe kan ik tesen als die zich niet reset als ik hem open doen kan da kwaad als ik hem open doe midden in een game zo dat iik kan zien of hij zich reset of niet ;)

anders koop ik ook zone cd

EDIT: heb geprobeer als mijne ps2 reset heb midden in een game de cd speler open gedaan door gewoon op het knopje en hij resetten neit kon gewoon het hele leven rond rennen met muziek :lol:

dus dnekd a ik die ook ga kopen hoeveel kost zo ene met usb stick kan ej die usb stick ook nog als gewonnen stick gebruiken :blink:

Bewerkt: door kurt
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...