isy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hey ik heb de armax zonder usb stick gekocht omdat ik thuis internet op me ps2 heb en ik gelezen had dat ik hem kan updaten online maar als ik mijn armax opstart geeft die in het begin aan of ik wilt updaten of niet dan klik ik ja maar na een tijd krijg je een fout melding waarop staat : error obetaining infomation en aan me internet licht het niet want ik met andere spelle kan ik gewoon online gamen ? wete jullie hier meer van wie heb nog meer die fout ? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hey ik heb de armax zonder usb stick gekocht omdat ik thuis internet op me ps2 heb en ik gelezen had dat ik hem kan updaten online maar als ik mijn armax opstart geeft die in het begin aan of ik wilt updaten of niet dan klik ik ja maar na een tijd krijg je een fout melding waarop staat : error obetaining infomation en aan me internet licht het niet want ik met andere spelle kan ik gewoon online gamen ? wete jullie hier meer van wie heb nog meer die fout ? alvast bedankt Waarom maak je dan hier een NEW THREAD over ? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hey ik heb de armax zonder usb stick gekocht omdat ik thuis internet op me ps2 heb en ik gelezen had dat ik hem kan updaten online maar als ik mijn armax opstart geeft die in het begin aan of ik wilt updaten of niet dan klik ik ja maar na een tijd krijg je een fout melding waarop staat : error obetaining infomation en aan me internet licht het niet want ik met andere spelle kan ik gewoon online gamen ? wete jullie hier meer van wie heb nog meer die fout ? alvast bedankt Waarom maak je dan hier een NEW THREAD over ? <_< dan heeft ze meer kans dat ze antwoord krijgt, als jij dat probleem had zou je toch ook willen dat alles weer goed werkt. :blink: @isy: kun je er niet mee terug naar de winkel gaan ofzo, mischien is het gewoon een fabrieks fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Het verschil tussen de 2 is dat ze allebij verschillende codes gebruiken. Zal een klein stukje uitleg geven over deze codes. Hier onder in het plaatje zie je verschillende letters en cijfers. Wat je op het plaatje ziet is zeg maar de scm file van de PC versie maar dan is die van de ps2 veel uitgebreider. We zien hier de code 005f3AE0 - ------5D Dit is de adres En dit is de data. Dit hierboven is een Hex/Raw code in string vorm. Dit hieronder is een xploder code. 205f3AE0 00000000 Je ziet dat dezen al anders is. Dit omdat hij overget is naar xploder formaat. Een xploder code kan ook weer overgezet worden naar armax. Dus dit formaat. 0J31-20XE-UT5EX J400-2M1E-47R74 DB9Q-VK0J-NKKMH Dus het verschil is dat ze allebij een ander code formaat gebruiken maar dat de data nog wel gelijk is aan elkaar: 205f3AE0 00000000 = 0J31-20XE-UT5EX Hoop dat je het snapt Bewerkt: 10 april 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
isy Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hey ik heb de armax zonder usb stick gekocht omdat ik thuis internet op me ps2 heb en ik gelezen had dat ik hem kan updaten online maar als ik mijn armax opstart geeft die in het begin aan of ik wilt updaten of niet dan klik ik ja maar na een tijd krijg je een fout melding waarop staat : error obetaining infomation en aan me internet licht het niet want ik met andere spelle kan ik gewoon online gamen ? wete jullie hier meer van wie heb nog meer die fout ? alvast bedankt Waarom maak je dan hier een NEW THREAD over ? <_< dan heeft ze meer kans dat ze antwoord krijgt, als jij dat probleem had zou je toch ook willen dat alles weer goed werkt. :blink: @isy: kun je er niet mee terug naar de winkel gaan ofzo, mischien is het gewoon een fabrieks fout ik ben 1 hij geen ze maja ik denk dat ik der ook wel meeh terug naar de winkel ga slimme tip thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 werkt zo'n ARMAX met elke usb stick want mijn vader heeft er een van 128MB. dus ik zou willen weten of het daar ook mee werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.