Daan007 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Robin vroeg of ik een signature voor hem wou maken. Sociaal als ik ben, luidde mijn antwoord: ja. Aanschouw, is hij waardig genoeg om door Gangstah robin gedragen te worden? Reageren
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Robin vroeg of ik een signature voor hem wou maken. Sociaal als ik ben, luidde mijn antwoord: ja. Aanschouw, is hij waardig genoeg om door Gangstah robin gedragen te worden? ? dat vroeg ik niet! Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Je vroeg toch om een Bloodz signature? Je kan zeggen wat je wil, maar dit is een Bloodz Signature! Reageren
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Je vroeg toch om een Bloodz signature? Je kan zeggen wat je wil, maar dit is een Bloodz Signature! Maar gewoon van de getekende die ottoman ook heeft.En schrijf haar naam er niet op! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Je vroeg toch om een Bloodz signature? Je kan zeggen wat je wil, maar dit is een Bloodz Signature! Mischien bedoelt hij een bloederige signature ofzo? Bewerkt: 8 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Je vroeg toch om een Bloodz signature? Je kan zeggen wat je wil, maar dit is een Bloodz Signature! Mischien bedoelt hij een bloederige signature ofzo? Met een getekende bloodz gozer erop. Met een ak47 Voorbeeld: Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik rate hem met flitskikkers ratesysteem. Lettertype: 7,93333333333333 Plaatsing: 5,9 Face: 8,3 Kleur: 9,6 | Render: Plaatsing: 0 Mooiheid: 0 Ingeblend: 0 | Border: Stijl: 0 Dikte: 0 | Kleur: 8,95 Stijl: 8 Verdeling: 9,9 | Achtergrond: 10 | Effecten: 8 | Overige: 9 | Bonuspunten: 7 | Commentaar: Ik vind het een leuke grappige sig en verder heb ik niet veel opmerkingen of tips. | TOTAAL: 8,480556 | Aantal sterren: Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Robin B is dat jouw knappe vriendin die je naakt had gezien? Reageren
Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Lol, zeker toen ze nog klein waren En trouwens, ben blij dat die iets voor je maakt.. Hoef je niet meteen zo grof te doen..dat vroeg ik niet! Bewerkt: 13 augustus 2008 door Timske Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Precies, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar Timske, die jongen heeft het zelf al zo vaak gezegt, dat ie geen opvoeding heeft gehad. Reageren
Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Precies, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar Timske, die jongen heeft het zelf al zo vaak gezegt, dat ie geen opvoeding heeft gehad. Ow oke sorry, dat wist ik niet.. Sorry voor dat Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Robin, je hebt een mooie vriendin Reageren
Wienish Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Precies, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar Timske, die jongen heeft het zelf al zo vaak gezegt, dat ie geen opvoeding heeft gehad. Dat is te merken ja Arme kinderen he, als ze geen opvoeding krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.