JayKay Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb een tijdje geleden een site op lyp.nl gehost. Maar sinds kort als ik naar mijn site wil staat er dit bericht: Ik kan ook niet meer op de hoofdpagina van lyp.nl
ChristiaanGTA Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Lyp.nl heeft de site gewoon opgeheven, waarschijnlijk heb je wel een mailtje gehad.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Daar zijn verschillende redenen voor, hier 3: Wat was het voor site? < eigenlijk gewoon een vraag Het kan zo zijn dat de site failliet is gegaan, het kost immers ook geld om zo een site te hosten De eigenaar heeft alles er af gehaalt en begint weer overnieuw Bewerkt: 8 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot
JayKay Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Daar zijn verschillende redenen voor, hier 3: Wat was het voor site? < eigenlijk gewoon een vraag Het kan zo zijn dat de site failliet is gegaan, het kost immers ook geld om zo een site te hosten De eigenaar heeft alles er af gehaalt en begint weer overnieuw Ehh, het was mijn eigen site
Thundercover Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Lyp.nl ligt er tijdelijk uit en het is wachten totdat de eigenaar contact opneemt met de webhost, eerder zal het niet weer online komen. Daardoor liggen de diensten er tijdelijk uit. Volgende keer maar een echt domein nemen. Ik zie verder geen reden om het topic open te laten, voor de gebruikers is het gewoon afwachten.
Joriz Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Lyp.nl lag er even uit vanwege onderhoud aan de server waar Lyp.nl op draait. Inmiddels moet hij het weer doen. De website biedt een gratis doorstuur dienst waarbij je subdomeinnamen (bijvoorbeeld pietje.lyp.nl) kan doorsturen naar een bestaande website. De website is niet bovenstaande poster (ysohnul), ik neem aan dat hij het over een subdomein heeft die hij daar gratis heeft geregistreerd.
Recommended Posts