Jump to content

vigilantie

Recommended Posts

Geplaatst:

dat stukje had ik gelezen op wikigita

Om van de glitch gebruik te maken moet je allereerst een politievoertuig hebben, waarmee je de Vigilante zijmissie kan starten. Een HPV1000 valt aan te raden, omdat je daar snel op en af kan stappen. Rijd met je voertuig naar een gebouw waar een enex voor staat (geel driehoek) en stop daar je vehikel. Start de zijmissie als je dat nog niet had gedaan en loop het interieur binnen.

Eenmaal binnen moet je een aantal seconden wachten. Wanneer je twijfelt of er wel wat gebeurt, houd dan je radar goed in de gaten, de blipjes zullen zich verplaatsen en op den duur verdwijnen. Wanneer ze allemaal weg zijn, krijg je de melding dat je het level hebt gehaald.

Houd in de tussentijd wel goed de tijd in de gaten die loopt nadat je je voertuig hebt verlaten. Hier heb je 60 seconden de tijd voor, wat ruim genoeg is maar wat je niet moet vergeten. Als de tijd begint te dringen kan je gerust het interior verlaten en terug op/in je voertuig stappen om de tijd de resetten. Zolang je maar weer naar binnengaat is er niets aan de hand.

Herhaal dit voor de 12 levels en dan heb je de Vigilante missie gehaald.

maar wat is een enex

en wat is een vehikel

loop het interieur binnen.

maar wat is het interieur

Geplaatst:
maar wat is een enex

Een enex is een gele marker, die in dit geval voor restaurants etc in SA te vinden is...

en wat is een vehikel

Ander woord voor auto of motor. Kortom: alles wat rijd

Interieur is de binnenkant van iets, dus wat je aan de binnenkant van in dit geval een restaurant ziet....

Geplaatst:
maar wat is een enex

Een enex is een gele marker, die in dit geval voor restaurants etc in SA te vinden is...

en wat is een vehikel

Ander woord voor auto of motor. Kortom: alles wat rijd

Interieur is de binnenkant van iets, dus wat je aan de binnenkant van in dit geval een restaurant ziet....

thinx :tu:

Geplaatst:

Op de PS2 maakte ik altijd gebruik van deze glitch, en daar werkt die ook uitstekend. Maar op de PC gaat het niet zo makkelijk als op de PS2. Mocht het dan niet lukken raad ik je aan om de Hunter te gebruiken voor deze missie. Succes ^_^

Geplaatst:
Op de PS2 maakte ik altijd gebruik van deze glitch, en daar werkt die ook uitstekend. Maar op de PC gaat het niet zo makkelijk als op de PS2. Mocht het dan niet lukken raad ik je aan om de Hunter te gebruiken voor deze missie. Succes ^_^

ik zit ook op de ps2

met andere woorden moet je in een restaurant gaan

en arresteren de boeven zichzelf

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had op de PS2 het beste resultaat bij de Burger Shot waar je ook de courier missie kan starten (in LV dus). Zet een politievoertuig naast de enex (gele pijl) en start de Vigilante missie. Stap uit en loop de Burger Shot binnen, blijf hier ongeveer 10 tot 20 sec wachten en loop naar buiten, wacht weer een paar seconde en kijk of er al resultaat is. Anders herhalen, herhalen = nogmaals naar binnen, wachten en naar buiten. Vergeet niet in te stappen voordat de 60 sec voorbij zijn. Voor hogere levels verdwijnen de criminelen niet allemaal tegelijk, dan moet je dus een paar keer naar binnen en buiten lopen. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Ik had op de PS2 het beste resultaat bij de Burger Shot waar je ook de courier missie kan starten (in LV dus). Zet een politievoertuig naast de enex (gele pijl) en start de Vigilante missie. Stap uit en loop de Burger Shot binnen, blijf hier ongeveer 10 tot 20 sec wachten en loop naar buiten, wacht weer een paar seconde en kijk of er al resultaat is. Anders herhalen, herhalen = nogmaals naar binnen, wachten en naar buiten. Vergeet niet in te stappen voordat de 60 sec voorbij zijn. Voor hogere levels verdwijnen de criminelen niet allemaal tegelijk, dan moet je dus een paar keer naar binnen en buiten lopen. Succes ^_^

dank voor iedereen die antwoorde

het is me gelukt :)

hier drinken we op :bier:

Geplaatst:

dank voor iedereen die antwoorde

het is me gelukt :)

hier drinken we op :bier:

Jullie hebben gelijk het is op de pc niet makkelijk xD ik kom niet hoger dan lvl 5 xD

Geplaatst: (bewerkt)

gewoon de rhino gebruiken! die rijd je gewoon door de dieven heen of knalt ze neer. Een Rhino is dan wel niet zo snel maar wie zegt dat je alleen over de lange weg moet? En anders verande je zijn snelheid gewoon in HANDLING.CFG.

owja: vehikle? vehicicle.

Edit:

en als die ontploft/stukgaat typ je gewoon aiwprton en je hebt een nieuwe. :D:puh::Y

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...