antoonclaessen Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Als je Brucie kunt bellen voor een heli-rit, zal er als je in de heli zit, rechts van je een boodschap staan: "This helicopter won't crash and we really don't care if it does. refer to flight maual for help" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Als je Brucie kunt bellen voor een heli-rit, zal er als je in de heli zit, rechts van je een boodschap staan:"This helicopter won't crash and we really don't care if it does. refer to flight maual for help" Is al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 En er was al een topic over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 dat wist ik nog niet haha lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Wist ik ook nog niet, maar het is hier schijnbaar al bekend. Ik moet actiever worden in IV:EasterEggs lol Maar goed gevonden. Of ik ben zo scheef dat ik het niet zie, of ik ben blind Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.