philippe58 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Volgens mij zijn er geen echte vindplaatsen voor maar heeft iemand tips or plekken waar ze het meeste voorkomen? - Ik heb gezocht naar andere topics maar niks gevonden dus ik maak maar een nieuwe aan. - Ik heb serieus iets van 3 uur gezocht ×D - Ik heb het spel uitgespeeld dus stevie's car theft is geen optie. Alvast bedankt! Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Volgens mij zijn er geen echte vindplaatsen voor maar heeft iemand tips or plekken waar ze het meeste voorkomen?- Ik heb gezocht naar andere topics maar niks gevonden dus ik maak maar een nieuwe aan. - Ik heb serieus iets van 3 uur gezocht ×D - Ik heb het spel uitgespeeld dus stevie's car theft is geen optie. Alvast bedankt! Dure auto (Comet, Coquette, Infernus, Feltzer, SuperGT ed.) door Star Junction, dat al eens geprobeert? :') En anders: lees de groene regel in mijn handtekening Bewerkt: 8 augustus 2008 door -_-Alex-_- Reageren
philippe58 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Volgens mij zijn er geen echte vindplaatsen voor maar heeft iemand tips or plekken waar ze het meeste voorkomen?- Ik heb gezocht naar andere topics maar niks gevonden dus ik maak maar een nieuwe aan. - Ik heb serieus iets van 3 uur gezocht ×D - Ik heb het spel uitgespeeld dus stevie's car theft is geen optie. Alvast bedankt! Dure auto (Comet, Coquette, Infernus, Feltzer, SuperGT ed.) door Star Junction, dat al eens geprobeert? :') En anders: lees de groene regel in mijn handtekening - Star Juntion al geprobeerd... lopend.. op de moto... in dure auto's en in een normale. Niks gevonden! - En ik heb de regel gelezen en... ik heb toch liever een aanwijzing Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Volgens mij zijn er geen echte vindplaatsen voor maar heeft iemand tips or plekken waar ze het meeste voorkomen?- Ik heb gezocht naar andere topics maar niks gevonden dus ik maak maar een nieuwe aan. - Ik heb serieus iets van 3 uur gezocht ×D - Ik heb het spel uitgespeeld dus stevie's car theft is geen optie. Alvast bedankt! Dure auto (Comet, Coquette, Infernus, Feltzer, SuperGT ed.) door Star Junction, dat al eens geprobeert? :') En anders: lees de groene regel in mijn handtekening - Star Juntion al geprobeerd... lopend.. op de moto... in dure auto's en in een normale. Niks gevonden! - En ik heb de regel gelezen en... ik heb toch liever een aanwijzing Ga races doen voor Brucie, soms zijn het races met busjes, maar soms ook met sportwagens zoals de Banshee, Infernus, Turismo etc. Veel Suc6 Later, Reageren
philippe58 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Volgens mij zijn er geen echte vindplaatsen voor maar heeft iemand tips or plekken waar ze het meeste voorkomen?- Ik heb gezocht naar andere topics maar niks gevonden dus ik maak maar een nieuwe aan. - Ik heb serieus iets van 3 uur gezocht ×D - Ik heb het spel uitgespeeld dus stevie's car theft is geen optie. Alvast bedankt! Dure auto (Comet, Coquette, Infernus, Feltzer, SuperGT ed.) door Star Junction, dat al eens geprobeert? :') En anders: lees de groene regel in mijn handtekening - Star Juntion al geprobeerd... lopend.. op de moto... in dure auto's en in een normale. Niks gevonden! - En ik heb de regel gelezen en... ik heb toch liever een aanwijzing Ga races doen voor Brucie, soms zijn het races met busjes, maar soms ook met sportwagens zoals de Banshee, Infernus, Turismo etc. Veel Suc6 Later, Dus ook banshee's.. Ok bedankt! Weet je ook vanaf welke race? Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik ben wel eens Banshees bij deze bruggen tegengekomen, dus een beetje heen en weer rijden tussen de bruggen moet wel helpen denk ik? Click here to view the SnapMap Reageren
Gta Bram Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Meestal als ik de Coqette (eindelijk) heb, en ik rijd er mee kom ik de Banshee heel vaak tegen. Reageren
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Bij starjuction rijden ze ook vaker. Reageren
gta dylan Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 De banshee is niet echt zo een zeldzame auto. Je komt ze vrij veel tegen op star junction. Reageren
Hackman Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Je kan hem inderdaad krijgen via de races maar ook als je in andere dure auto's rijdt is er een grote kans dat je er een tegenkomt. Via de CarThefts was waarschijnlijk het makkelijkste geweest maar die heb je al gedaan. Ik zou gewoon de races van Brucie doen en dan zie je er vanzelf een. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik zie heel vaak op broker meestal zijn ze dan met heeel veel veel geluk! Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Met een freeway(zo heet die motor toch?) op de snelwegen bij het vliegveld rijden,daar vind ik ze om de 30 seconden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.