peter99 Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ik was met denise aan het karren door LS toen ik millie tegen kwam toen was de daet met haar over. toen toen had ik het niet opgeslagen ,toen ging opnieuw ik naar LS . heb ik helemaal denise (of bijna helemaal) het balkje van vol gemaakt maar ik het 20 keer gedaan. en toen zat er een heel klein streepje niks ik heb het meer gedaan en meer maar het kwam er niet bij . heb ik denise helemaal klaar met deaten ??? groetjes ;PETER Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ja...je kan ook kijken bij achievements als je op start drukt Reageren
Tmzom Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Das net zo handig maar als ik het goed begrijp, je moet nog een klein streepje en hoe vaak je het ook doet dat streepje wil niet vol :o ?? Reageren
peter99 Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ja , maar eenstreeppje van 1 mm :rolleyes: Reageren
peter99 Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ja...je kan ook kijken bij achievements als je op start drukt staat daar hoeveel je hem vol hebt ??? Reageren
Mathiz Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 nee hoeveel procent je met haar hebt :rolleyes: Reageren
Funktipus Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 En dat is idd. wat makkelijker aflezen omdat het balkje niet altijd even duidelijk is. Maar wat ik niet snap: k was met denise aan het karrendoor LS toen ik millie tegen kwam Hoe kan je nou Millie tegen zijn gekomen in Los Santos terwijl zij in Las Venturas woont? :blink: Reageren
peter99 Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 dat vraag ik me ook af en bij mij is denise 100 % klaar dus B) B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.