IronBullet Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey altijd als ik Kate probeer te bellen is ze in gesprek ofzo , hebben jullie da ook ? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik heb dat niet bij mij is ze dood [/font] Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik heb dat niet bij mij is ze dood [/font] Idd, bij mij ook. Maar je hebt toch niks aan haar, je kan niks speciaals van haar krijgen. En je kan haar niet ´batsen´, omdat ze zegt dat jullie vrienden zijn. Zoek daarom maar een echte vriendin, aan die heb je meer. Later, Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ok dankje Met echte vriendin doelde ik eigenlijk op iets anders, maar ik heb dat verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde die vriendinnen die je via lovemeet en craplist kan krijgen. Ingame dus. Reageren
Valto Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ok dankje Met echte vriendin doelde ik eigenlijk op iets anders, maar ik heb dat verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde die vriendinnen die je via lovemeet en craplist kan krijgen. Ingame dus. Haha daar beledigde je bijna iemand Ferry En aan Kate heb je niks dus maakt toch niets uit Reageren
IronBullet Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 haha lol maar ik snapte m al hoor XD Reageren
Sparta Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 SoboHOE en LawChick via Lovemeet. SoboHOE kan je healen, en LawChick kan tot 3 wanted sterren voor je wegtoveren. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 SoboHOE en LawChick via Lovemeet.SoboHOE kan je healen, en LawChick kan tot 3 wanted sterren voor je wegtoveren. En die Alex kan je 50% Korting op kleding geven. Die je via Craplist kan krijgen. Reageren
Valto Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 SoboHOE en LawChick via Lovemeet.SoboHOE kan je healen, en LawChick kan tot 3 wanted sterren voor je wegtoveren. En die Alex kan je 50% Korting op kleding geven. Die je via Craplist kan krijgen. Alex is het leukste om te daten (vind ik zelf), maar die LawChick heeft de fijnste ability. Reageren
Robin B Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 SoboHOE en LawChick via Lovemeet.SoboHOE kan je healen, en LawChick kan tot 3 wanted sterren voor je wegtoveren. En die Alex kan je 50% Korting op kleding geven. Die je via Craplist kan krijgen. Alex is het leukste om te daten (vind ik zelf), maar die LawChick heeft de fijnste ability. Alexandrja? Die heb ik toevallig als vriendin gevraagt... Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Heb je de storyline uitgespeeld? Zoja, of ze is dood, of ze wil niks meer met je te maken hebben. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Heb je de storyline uitgespeeld? Zoja, of ze is dood[/font], of ze wil niks meer met je te maken hebben. bebruik toch die fucking[/font] spoiler Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Heb je de storyline uitgespeeld? Zoja, of ze is dood[/font], of ze wil niks meer met je te maken hebben. bebruik toch die fucking[/font] spoiler Sorry maar wat is een spoiler...? :$ Reageren
FerryN Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Sorry maar wat is een spoiler...? :$ Een spoiler is een spoiler die spoild en daarom heet ie spoiler. Even serieus, een spoiler is een engels woord voor plot bederven. Daar gebruiken ze die [ spoiler ] en [/ spoiler ] zodat mensen die nog niet zo ver zijn het niet hoeven te lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.