Robbieme Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey, Ik ben in de hemel van de Calton Gym in Los Santos Maar hoe kom je dan in andere hemels want dat is me niet duidelijk mvg rob Reageren
Green_Sabre Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey,Ik ben in de hemel van de Calton Gym in Los Santos Maar hoe kom je dan in andere hemels want dat is me niet duidelijk mvg rob Klik Reageren
cj102 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 gewoon met een jetpack door het plafon bij de deur Reageren
Timske Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Achter de boksballen, filmpje: Reageren
Robbieme Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Achter de boksballen, filmpje: Ik ben eral uit,, Toch bedankt.. Ik heb nu heel wat andere hemels gezien Best wel grappig.. Alleen ik heb altijd moeite om de Galton Gym weer te vinden mvg rob Reageren
Jay; Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Alleen ik heb altijd moeite om de Galton Gym weer te vinden Het kan vaak zo zijn dat je (belangrijke) locaties kwijt bent of vergeet waar ze ook al weer zaten. Dit is één van de redenen dat je op WikiGTA terecht kan voor een map met vindplaatsen. Voor de map met sportscholen, waar de Ganton Gym onder valt, raad ik je aan om op deze pagina van WikiGTA te kijken. Je kan de map uitprinten, via de computer even spieken maar natuurlijk ook in je geheugen opslaan. Er staan meerdere sportscholen op. Maar voor de duidelijkheid, het oranje stipje, het dichtst bij C.J.'s huis is natuurlijk de Ganton Gym! Verder weet ik niet of je naast de WikiGTA-pagina ook al gelijk dit topic had doorgelezen. Ook daar staat namelijk veel belangrijke informatie over de coördinaten. Veel succes verder! Bewerkt: 17 augustus 2008 door Jay; Reageren
Robbieme Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Alleen ik heb altijd moeite om de Galton Gym weer te vinden Het kan vaak zo zijn dat je (belangrijke) locaties kwijt bent of vergeet waar ze ook al weer zaten. Dit is één van de redenen dat je op WikiGTA terecht kan voor een map met vindplaatsen. Voor de map met sportscholen, waar de Ganton Gym onder valt, raad ik je aan om op deze pagina van WikiGTA te kijken. Je kan de map uitprinten, via de computer even spieken maar natuurlijk ook in je geheugen opslaan. Er staan meerdere sportscholen op. Maar voor de duidelijkheid, het oranje stipje, het dichtst bij C.J.'s huis is natuurlijk de Ganton Gym! Verder weet ik niet of je naast de WikiGTA-pagina ook al gelijk dit topic had doorgelezen. Ook daar staat namelijk veel belangrijke informatie over de coördinaten. Veel succes verder! Ik zal het kaartje eens uitprinten.. Maar wat ik nu altijd doe is hier kijken op die kaart.. en dan naar de MAP in san andreas zelf die plek selecteren met dat rode rondje en dan vlieg ik er naartoe:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.