Jump to content

Hoe kom in je via Calton Gym in andere Hemel's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik ben in de hemel van de Calton Gym in Los Santos

Maar hoe kom je dan in andere hemels want dat is me niet duidelijk

mvg rob

Geplaatst:
Hey,

Ik ben in de hemel van de Calton Gym in Los Santos

Maar hoe kom je dan in andere hemels want dat is me niet duidelijk

mvg rob

Klik

Geplaatst:
Achter de boksballen, filmpje:

Ik ben eral uit,, Toch bedankt..

Ik heb nu heel wat andere hemels gezien

Best wel grappig.. Alleen ik heb altijd moeite om de Galton Gym weer te vinden :puh:

mvg rob

Geplaatst: (bewerkt)
Alleen ik heb altijd moeite om de Galton Gym weer te vinden

Het kan vaak zo zijn dat je (belangrijke) locaties kwijt bent of vergeet waar ze ook al weer zaten. Dit is één van de redenen dat je op WikiGTA terecht kan voor een map met vindplaatsen. Voor de map met sportscholen, waar de Ganton Gym onder valt, raad ik je aan om op deze pagina van WikiGTA te kijken. Je kan de map uitprinten, via de computer even spieken maar natuurlijk ook in je geheugen opslaan. Er staan meerdere sportscholen op. Maar voor de duidelijkheid, het oranje stipje, het dichtst bij C.J.'s huis is natuurlijk de Ganton Gym!

Verder weet ik niet of je naast de WikiGTA-pagina ook al gelijk dit topic had doorgelezen. Ook daar staat namelijk veel belangrijke informatie over de coördinaten. Veel succes verder!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Alleen ik heb altijd moeite om de Galton Gym weer te vinden

Het kan vaak zo zijn dat je (belangrijke) locaties kwijt bent of vergeet waar ze ook al weer zaten. Dit is één van de redenen dat je op WikiGTA terecht kan voor een map met vindplaatsen. Voor de map met sportscholen, waar de Ganton Gym onder valt, raad ik je aan om op deze pagina van WikiGTA te kijken. Je kan de map uitprinten, via de computer even spieken maar natuurlijk ook in je geheugen opslaan. Er staan meerdere sportscholen op. Maar voor de duidelijkheid, het oranje stipje, het dichtst bij C.J.'s huis is natuurlijk de Ganton Gym!

Verder weet ik niet of je naast de WikiGTA-pagina ook al gelijk dit topic had doorgelezen. Ook daar staat namelijk veel belangrijke informatie over de coördinaten. Veel succes verder!

Ik zal het kaartje eens uitprinten..

Maar wat ik nu altijd doe is hier kijken op die kaart.. en dan naar de MAP in san andreas zelf die plek selecteren met dat rode rondje :puh: en dan vlieg ik er naartoe:p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...