Jump to content

Hoe haal jij GTA 4 voor de PC


bolie

Hoe Haal jij GTA 4  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA 4 halen

    • Kopen voor behoud van PC games.
      42
    • Ik ben een BIG* ( *Ben illigale gamer )
      22
    • Ik krijg hem cadeau
      2
    • Papie en Mamie zijn er tegen, Ik mag hem niet halen.
      0
    • Papie en mamie zijn er tegen, maar ik haal hem toch. ( Kopen )
      1
    • Jammer dat hij uit is voor de PC. Snik snik
      3
    • Papie en mamie zijn er tegen, maar ik haal hem toch. ( Ik ben een BIG* )
      1
    • Ik haal hem niet, heb al een console
      40


Recommended Posts

mijn keuze staat er niet tussen!

ik ga hem eerst downen (zoals veel doen) echter, bevalt de game, koop ik hem

maar ik heb nu geldproblemen, een nieuwe telefoon gaat voor mij voor :S

maaruuhhh ik vind dat ieder die download dat zo moet doen als de game zelf bevalt, bevalt hij niet, dan gewoon niet kopen, maar ook niet bewaren!

mijn portomonee is bij alles mijn struikelblok, want die is vrijwel altijd plat of ik heb een andere dringende aankoop

de meenste games van tegenwoordig bevallen me nie :7 omdat ik gewoon nie meer tegen die über graphics kan met slechte gameplay, zoals crysis, veel opties en goede graphics, echter bevalt de gameplay me nie... maar dat wordt voor IV nog maar ff afwachten

of ik wacht tot hij freeware is :7 echter zou ik dan al gras op me monitor hebbe xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    4

  • bolie

    3

  • ikt

    3

  • Naudin

    3

Top Posters In This Topic

EDIT @masturmind: je kan ook sites zoeken die je links geven naar megaupload of rapidshare ofzo, dan download je 'm rechtstreeks, zonder torrent dl'er.[/font]

daar staan die bijna nooit op hoor. Torrents heb je zowat alles

oh nee? :D torrents heb je inderdaad zowat alles, maar dat wil wel 'ns veel langer duren.

voor non-peer 2 peer downloads moet je gewoon de goede sites kennen. ik download bijna nooit met torrents. ^_^

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet of ik hem ga downloaden of kopen. M'n ouders zijn er heus niet op tegen ofzo,, kan hun niet zoveel schelen ^_^

Maar ik vind het soms wel logisch dat mensen downloaden, moeten ze die games maar niet zo duur maken....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet of ik hem ga downloaden of kopen. M'n ouders zijn er heus niet op tegen ofzo,, kan hun niet zoveel schelen ^_^

Maar ik vind het soms wel logisch dat mensen downloaden, moeten ze die games maar niet zo duur maken....

Downloaden is ook een van de redenen dat de games duurder zijn

Link to comment
Delen op andere websites

mensen wacht nouw eerst maar op de systeemeisen van het spel ik denk zeker dat je echt ene leuke pc snelle pc nodig heb om dat spel te draaien zeker een geforce 8000+ kaart en een duel of qoud processor nodig heb of een hele snelle single maar ik denk dat je niet ver komt met een 2.0ghz ik denk dat je rond de 3.0ghz moet schatten

en 1GB of 1.5GB werkgeheugen dan vallen er al een hoop pc's af

dus laten we eerst wachten op de systeemeisen

en ik denk dat ik gta IV ga kopen zie wel even

mijn 5 jaar oude pc heeft al 2,5 ghz dus dat moet makkelijk te doen zijn,

maar pc heeft 64mb video, maar we krijgen een nieuwe, hopelijk nog voor 21 nov en goed genoeg,

effe on topic:

-ik koop hem(natuurlijk)

wat ik vind van downloaden:

mensen die het spel downloaden zijn geen GTA fans, dat zijn mensen die alles kapot willen maken,

die Rockstar blut maken, zodat je PC games kunt vergeten,

dus ALLE GTA FANS kopen het spel, en downloaden niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al voor de Playstation 3. Maar misschien ga ik hem dus halen voor de PC vanwege de mods. ^_^

Ik vind computer spelletjes illegaal downloaden erg zwak. Je hebt geen geld om een officieel spel te kopen, en dus moet je het maar gaan downloaden. Ik ben blij dat ik niet zo ben. Illegaal downloaden mag gewoon niet! Het is strafbaar. Dus ik houd het maar gewoon bij de offciele spellen. :Y

( De Demo's zijn natuurlijk niet strafbaar. Als die online word gezet, dan download ik dat ook wel eerst. )

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen op dit forum die hem downloaden gebanned moeten worden! Je bent immers geen echte GTA-fan als je GTA download. Zelf heb ik GTA 3 gekocht, GTA Vice City gebrand, GTA SA gekocht, GTA LC Stories/VC Stories gekocht, en GTA IV ga ik ZEKER kopen.

Over de systeemeisen, ik denk dat het in de 8-serie van Nvidea terecht zal komen, met 2 gb RAM. Kijk anders maar is naar de systeemeisen van Far Cry 2. Doe daar een schepje boven op en dat is GTA IV. Die RAM heb je zeker nodig wil je het een beetje soepel laten draaien. Zelf heb ik een 8800 GTX met 2 GB RAM, en nog meer shitload. Ik heb trouwens ook altijd wat reserve ram liggen (2GB). Ik ken iemand die 16 (!) GB RAM heeft. Dat noem ik pas zinloos :D Oja. En GTA IV naar pc >

:bier::klap:8)_O_:D:tu:

Bewerkt: door DeadlyDelight
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst download ik hem nog voor de release (Go Grabit! :dans: ) en als hij wat minder in prijs is geworden koop ik hem!

Want ik ben een echte GTA fan! :dans:

haal dat laatste maar weg, gezien het 1e wat je zegt

en biocount ook niet, eerst kijken of het vet is, gewoon kopen die handel,

niet volledig spel downloaden, en dan op dit forum doen alsof je het dan ook nog echt koopt,

wat je dus niet gaat doen,

en DSgregor en deadlydenight hebben helemaal gelijk,

die mensen hoor niet op dit forum thuis,

laat ze maar deze forum maken:

www.wij-verpesten-computergames-omdat-we-geen-GTA-fans-zijn.nl

(site bestaat niet hoor)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen op dit forum die hem downloaden gebanned moeten worden! Je bent immers geen echte GTA-fan als je GTA download. Zelf heb ik GTA 3 gekocht, GTA Vice City gebrand, GTA SA gekocht, GTA LC Stories/VC Stories gekocht, en GTA IV ga ik ZEKER kopen.

Jij denkt zeker dat een overgebrand spel wel legaal is.

Als eerste kijk ik of mijn pc het red, zo ja, weet ik niet wat ik doe.

Ik heb hem al voor de ps3, dus waarom nog eens 50 euro voor dezelfde spel die waarschijnlijk niks nieuws erbij krijgt en ook zo uitgespeeld krijg.

En tevens, Wie zegt dat er mods voor IV gaat komen?

IV heeft een andere engine, dus waarschijnlijk moeten er eerst scripts voor komen, en dan nog eens, je kan dan niet even conmverten, want een lowpoly wagen ziet er niet uit in een game als IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen op dit forum die hem downloaden gebanned moeten worden! Je bent immers geen echte GTA-fan als je GTA download. Zelf heb ik GTA 3 gekocht, GTA Vice City gebrand, GTA SA gekocht, GTA LC Stories/VC Stories gekocht, en GTA IV ga ik ZEKER kopen.

Jij denkt zeker dat een overgebrand spel wel legaal is.

Als eerste kijk ik of mijn pc het red, zo ja, weet ik niet wat ik doe.

Ik heb hem al voor de ps3, dus waarom nog eens 50 euro voor dezelfde spel die waarschijnlijk niks nieuws erbij krijgt en ook zo uitgespeeld krijg.

En tevens, Wie zegt dat er mods voor IV gaat komen?

IV heeft een andere engine, dus waarschijnlijk moeten er eerst scripts voor komen, en dan nog eens, je kan dan niet even conmverten, want een lowpoly wagen ziet er niet uit in een game als IV.

Kom even onder je steen vandaan. Ze hebben het al geflikt om de archiefbestanden van GTA IV te openen, en er textures uit te halen.

Converten gaat ook. Je kunt in GTA SA ook een kubus maken die rijdt. Alleen wordt het moeilijker i.v.m. de schademodellen.

Btw, ik haal hem niet. Ik heb het al legaal op mijn console. Dus waarom nog gaan halen? @.@

Downloadz0rs ftw.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen op dit forum die hem downloaden gebanned moeten worden! Je bent immers geen echte GTA-fan als je GTA download. Zelf heb ik GTA 3 gekocht, GTA Vice City gebrand, GTA SA gekocht, GTA LC Stories/VC Stories gekocht, en GTA IV ga ik ZEKER kopen.

Jij denkt zeker dat een overgebrand spel wel legaal is.

Als eerste kijk ik of mijn pc het red, zo ja, weet ik niet wat ik doe.

Ik heb hem al voor de ps3, dus waarom nog eens 50 euro voor dezelfde spel die waarschijnlijk niks nieuws erbij krijgt en ook zo uitgespeeld krijg.

En tevens, Wie zegt dat er mods voor IV gaat komen?

IV heeft een andere engine, dus waarschijnlijk moeten er eerst scripts voor komen, en dan nog eens, je kan dan niet even conmverten, want een lowpoly wagen ziet er niet uit in een game als IV.

Kom even onder je steen vandaan. Ze hebben het al geflikt om de archiefbestanden van GTA IV te openen, en er textures uit te halen.

Converten gaat ook. Je kunt in GTA SA ook een kubus maken die rijdt. Alleen wordt het moeilijker i.v.m. de schademodellen.

Btw, ik haal hem niet. Ik heb het al legaal op mijn console. Dus waarom nog gaan halen? @.@

Downloadz0rs ftw.

Ja, maar je moet ook de scripts hebben he, je kunt niet zomaar een model werkend in een game krijgen met de verkeerde scripts.

Dan is de vraag wie de scripts gaat maken en of het lukt.

Je mag dan misschien wel in de archief bestanden te openen van IV, maar wie zegt dat het ook lukt om er weer nieuwe modellen in te krijgen?

Misschien zit er een beveiliging op of dergelijke?

Een beetje zoals SA V2, deze kon je alleen via een grote omweg modden, en dat waren alleen models, data bestanden ging niet of via een nog grotere omweg.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen console dus ik koop het spel gewoon voor de pc.

de release-datum komt goed uit, want ik krijg tegen die tijd toch een nieuwe pc.

dus ik hoef me over de systeemeisen niet druk te maken. ^_^

Over wat ik van downloaden vind:

hoe moeten de mensen die de game maken, een game maken zonder geld?

als iedereen het gaat downloaden?

ik vind dat mensen die games illegaal downloaden, zijn zielig, zwak, (...) :duh: !

BC7

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...