Jump to content

Hoe haal jij GTA 4 voor de PC


bolie

Hoe Haal jij GTA 4  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA 4 halen

    • Kopen voor behoud van PC games.
      42
    • Ik ben een BIG* ( *Ben illigale gamer )
      22
    • Ik krijg hem cadeau
      2
    • Papie en Mamie zijn er tegen, Ik mag hem niet halen.
      0
    • Papie en mamie zijn er tegen, maar ik haal hem toch. ( Kopen )
      1
    • Jammer dat hij uit is voor de PC. Snik snik
      3
    • Papie en mamie zijn er tegen, maar ik haal hem toch. ( Ik ben een BIG* )
      1
    • Ik haal hem niet, heb al een console
      40


Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    4

  • bolie

    3

  • ikt

    3

  • Naudin

    3

Top Posters In This Topic

Ik vind dat mensen op dit forum die hem downloaden gebanned moeten worden! Je bent immers geen echte GTA-fan als je GTA download. Zelf heb ik GTA 3 gekocht, GTA Vice City gebrand, GTA SA gekocht, GTA LC Stories/VC Stories gekocht, en GTA IV ga ik ZEKER kopen.

Jij denkt zeker dat een overgebrand spel wel legaal is.

Als eerste kijk ik of mijn pc het red, zo ja, weet ik niet wat ik doe.

Ik heb hem al voor de ps3, dus waarom nog eens 50 euro voor dezelfde spel die waarschijnlijk niks nieuws erbij krijgt en ook zo uitgespeeld krijg.

En tevens, Wie zegt dat er mods voor IV gaat komen?

IV heeft een andere engine, dus waarschijnlijk moeten er eerst scripts voor komen, en dan nog eens, je kan dan niet even conmverten, want een lowpoly wagen ziet er niet uit in een game als IV.

Kom even onder je steen vandaan. Ze hebben het al geflikt om de archiefbestanden van GTA IV te openen, en er textures uit te halen.

Converten gaat ook. Je kunt in GTA SA ook een kubus maken die rijdt. Alleen wordt het moeilijker i.v.m. de schademodellen.

Btw, ik haal hem niet. Ik heb het al legaal op mijn console. Dus waarom nog gaan halen? @.@

Downloadz0rs ftw.

Ja, maar je moet ook de scripts hebben he, je kunt niet zomaar een model werkend in een game krijgen met de verkeerde scripts.

Dan is de vraag wie de scripts gaat maken en of het lukt.

Je mag dan misschien wel in de archief bestanden te openen van IV, maar wie zegt dat het ook lukt om er weer nieuwe modellen in te krijgen?

Misschien zit er een beveiliging op of dergelijke?

Een beetje zoals SA V2, deze kon je alleen via een grote omweg modden, en dat waren alleen models, data bestanden ging niet of via een nog grotere omweg.

Scrips zijn ook al geopend. Houd het nieuws een beetje bij. En alle beveiligingen zijn te kraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben helemaal blut omdat ik een nieuwe PC heb besteld. Maar in november heb ik (hopelijk) wel weer ongv. 80 euro. Ik ga GTA 4 zeker niet downloaden en heb andere GTA delen ook nog nooit gedownloadt. Gewoon naar de winkelcentrum gaan en GTA kopen. Ik wil hem in ieder geval op de release datum gaan spelen. :eten:

Dit keer maar hopen dat R* wel een goede cover heeft en de CDrom er niet al te snel van kapot gaat zoals bij SA. Anders gewoon een andere cover pakken. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

mensen wacht nouw eerst maar op de systeemeisen van het spel ik denk zeker dat je echt ene leuke pc snelle pc nodig heb om dat spel te draaien zeker een geforce 8000+ kaart en een duel of qoud processor nodig heb of een hele snelle single maar ik denk dat je niet ver komt met een 2.0ghz ik denk dat je rond de 3.0ghz moet schatten

en 1GB of 1.5GB werkgeheugen dan vallen er al een hoop pc's af

dus laten we eerst wachten op de systeemeisen

en ik denk dat ik gta IV ga kopen zie wel even

Ik heb geforce 8600+ ghz zou ik eig niet weten :7

moet ik maar is navragen :O

En downloaden doe ik niet wil gewoon de orginele.

zou ook niet weten hoe ik moet downloaden.

Bewerkt: door GTAcab
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt een grote BIG, maar

ik ben er eigenlijk wel een.. Ik heb

in een cd-kastje (zo'n klein bakje) alle-

maal gebrandde en gekopiëerde cd's

liggen, dus :$

Maar ik koop het spel niet voor de PC,

ik heb 'm al voor de PS3 en daar ben ik

al tevreden over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen op dit forum die hem downloaden gebanned moeten worden! Je bent immers geen echte GTA-fan als je GTA download. Zelf heb ik GTA 3 gekocht, GTA Vice City gebrand, GTA SA gekocht, GTA LC Stories/VC Stories gekocht, en GTA IV ga ik ZEKER kopen.

Jij denkt zeker dat een overgebrand spel wel legaal is.

Als eerste kijk ik of mijn pc het red, zo ja, weet ik niet wat ik doe.

Ik heb hem al voor de ps3, dus waarom nog eens 50 euro voor dezelfde spel die waarschijnlijk niks nieuws erbij krijgt en ook zo uitgespeeld krijg.

En tevens, Wie zegt dat er mods voor IV gaat komen?

IV heeft een andere engine, dus waarschijnlijk moeten er eerst scripts voor komen, en dan nog eens, je kan dan niet even conmverten, want een lowpoly wagen ziet er niet uit in een game als IV.

Kom even onder je steen vandaan. Ze hebben het al geflikt om de archiefbestanden van GTA IV te openen, en er textures uit te halen.

Converten gaat ook. Je kunt in GTA SA ook een kubus maken die rijdt. Alleen wordt het moeilijker i.v.m. de schademodellen.

Btw, ik haal hem niet. Ik heb het al legaal op mijn console. Dus waarom nog gaan halen? @.@

Downloadz0rs ftw.

Ja, maar je moet ook de scripts hebben he, je kunt niet zomaar een model werkend in een game krijgen met de verkeerde scripts.

Dan is de vraag wie de scripts gaat maken en of het lukt.

Je mag dan misschien wel in de archief bestanden te openen van IV, maar wie zegt dat het ook lukt om er weer nieuwe modellen in te krijgen?

Misschien zit er een beveiliging op of dergelijke?

Een beetje zoals SA V2, deze kon je alleen via een grote omweg modden, en dat waren alleen models, data bestanden ging niet of via een nog grotere omweg.

Scrips zijn ook al geopend. Houd het nieuws een beetje bij. En alle beveiligingen zijn te kraken.

Heb je linkje?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb: Kopen voor behoud van PC games gestemt,

maar niet alleen daarvoor, ook al heb ik hem al op de X360 uitgespeeld en wel, op de PC komt GTA pas echt tot zijn recht, met namen door de vele mods! En ik denk wel dat veel gamers dat mij eens zijn... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...