PiekeTheCat Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 GTA:SA drift movie Hallo, Ik ben al een tijdje bezig met driften in GTA:SA,natuurlijk met gemodde auto's en handlings en ik denk er al een tijdje over om een drift filmpje te maken. Maar ik vind het leuker om het samen te doen dus ik zou willen vragen of er nog mensen zijn die mee willen doen. Het is de bedoeling dat je gemodde auto's gebruikt (drift style natuurlijk denk aan bv. een Nissan Skyline) en handlings gebruikt. Dan jouw driftkunsten opneemt en het naar mij stuurt,dan kies ik de mooiste eruit. Ik zou het fijn vinden als er nog een paar GTA:SA drifters zich zouden willen aanmelden voor dit project. Regels: -Alleen door jou zelfgemaakte filmpjes insturen! -Als je aan dit project mee wil doen moet je eerst een filmpje van je driftkunsten laten zien! -Als je mee wilt doen A.U.B het onderstaande lijstje in te vullen. Het lijstje [B]Naam:[/B] [B]Carmod(s) die ik gebruik:[/B] [B]Filmpje van mijn driftkunsten:[/B] Uitleg over het bovenstaande lijstje: Naam:Hier komt jouw nickname op GTAforum. Carmod(s) die ik gebruik:Hier moet je een link zetten naar de carmod(s) die jij gebruikt. (niet verplicht als je hem niet meer kan vinden) Het filmpje van mijn driftkunsten:Hier komt een link van een filmpje van jouw driftkunsten. Hier onder kan je ook nog wat uitleg zetten over wat je van het project vind enz. Wat ik nog zoek: -Mededrifters natuurlijk. -Een video editor (Ik stuur hier de beste filmpjes naar.) Als je je aangemeld hebt zal ik nog een PB sturen met wat info en een e-mail/MSN adres zodat we verder kunnen praten. Ik hoop dat er wat mensen zijn die zich willen aanmelden zodat het toch een mooi filmpje wordt. Mischien komt er dan nog een vervolg! Mvg PiekeTheCat. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) De manier van werken: Ja maakt verschillende driftfilmpjes in aparte fragmenten. Je haalt de mislukte eruit (dus waar je bv. uit de bocht vliegt dat moet je dan eruit halen.) Zet dan alle filmpjes in een .RAR/.ZIP bestand en upload het bij bv. Rapidshare Stuur dan de link naar mij en download ik ze zo snel mogelijk. Als ik ze heb haal ik er de beste uit en stuur die naar onze video editor. Bewerkt: 10 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Naam: Sprunk Carmod(s) die ik gebruik: n.v.t. Filmpje van mijn driftkunsten: n.v.t Ik meld me aan als video editor. Ik gebruik Pinnalce Studio. Oja, succes met je filmpje! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Naam: SprunkCarmod(s) die ik gebruik: n.v.t. Filmpje van mijn driftkunsten: n.v.t Ik meld me aan als video editor. Ik gebruik Pinnalce Studio. Oja, succes met je filmpje! Aangenomen! Reageren
.Senne Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Naam: Senneken Carmod(s) die ik gebruik: Nissan Sylvia S15, NFS MW Wheel Pack, Custom handling line. Filmpje van mijn driftkunsten: dit is m'n auto: een Nissan Sylvia S15 met Racinghart Cp velgen volledig te tunen met twee bodykits @ wheel arch angels. download link:>>nissan sylvia<< ik ga wel nog op zoek naar andere drift auto's, misschien de auto's van TF&TF? dan wil ik de lancer o ja, ik heb nu ook twee handling lines gevonden, één voor op grote terreinen en één voor in de stad, maar Pieke, je mag nog altijd de jouwe geven, die wil ik ook wel 'ns proberen En Sprunk, leuk dat je ook meedoet Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Senneken je bent aangenomen! Ik wist al dat je video niet zo goed was omdat je hem rap rap hebt gemaakt,maar ik heb nog wel een leuke handling voor je! Bewerkt: 9 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
.Senne Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb 'm inderdaad rap rap moeten maken, en had nog geen goede handling line maar nu heb ik er een goede gevonden, -je gaat er snel mee, -de auto is makkelijk te controleren in bochten, -je kan er verschrikkelijk lang mee blijven driften, -en ie gaat lekker zijwaarts 'round the corners. anyway PiekeDePoes, je mag me nog altyd die handlings geven, misschien is die nog beter. en liefst ook die handling voor korte bochten te nemen, daarvan heb ik nog geen echt goede. BTW, heb jij ook al een filmpje opgenomen dat ik eens mag kijken? Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 En Sprunk, leuk dat je ook meedoet Ik doe niet mee met het driften, dat kan ik me toch een party niet goed. Ik vind het wel leuk om alles te monteren. Maar het driften laat ik aan de "professionals" over Reageren
ikt Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Naam: ikt Carmod(s) die ik gebruik: Ik zie nog wel. Waarschijnlijk een AE68. Filmpje van mijn driftkunsten: Komen eraan als ik thuis ben en GTA SA opnieuw heb geïnstalleerd. Ben nu @ iemand anders huis met een slome PC. (naja, die kan volgens mij GTA SA wel aan, maar ik heb de disc niet bij en het spel even snel downloaden (wat niet mag, is illegaal)) gaat ook niet aangezien het niet mag. Btw, ik zuig @ driften in GTA SA, maar met een half uurtje oefening komt het wel goed Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Yo, PiekeTheCat. Kan ik mee doen? Naam: Ottoman 47 Carmod(s) die ik gebruik: n.v.t. Filmpje van mijn driftkunsten: n.v.t. Ik ben net Sprunk. Driften kan ik niet, maar ik kan ook video editor worden. Ik gebruik Fraps. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Yo, PiekeTheCat. Kan ik mee doen?Naam: Ottoman 47 Carmod(s) die ik gebruik: n.v.t. Filmpje van mijn driftkunsten: n.v.t. Ik ben net Sprunk. Driften kan ik niet, maar ik kan ook video editor worden. Ik gebruik Fraps. Fraps is om de beelden op te nemen, dat zullen ze zelf wel doen. Ik zorg er dan voor dat het mooi word gemonteerd. Met Fraps kun je niet monteren Reageren
.Senne Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) @ sprunk: ik wist wel dat je niet mee ging driften, maar met meedoen bedoelde ik aan het filmpje, dus ook het monteren. en met fraps kun je inderdaad enkel video's opnemen, en dat gaan de drifters (totnogtoe ik en Pieke, en mss ook Ikt) zelf doen. ik heb de full version van fraps, en sinds eergisteren Pieke ook, dus dat komt wel goed. het monteren moet met programmaatjes als windows movie maker (is niet al te best) of pinnacle studio. ik ben trouwens nog steeds op zoek naar mooie drift car mods, dus als jullie er nog eentje weten, laat maar komen! Bewerkt: 10 augustus 2008 door senneken Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Naam: iktCarmod(s) die ik gebruik: Ik zie nog wel. Waarschijnlijk een AE68. Filmpje van mijn driftkunsten: Komen eraan als ik thuis ben en GTA SA opnieuw heb geïnstalleerd. Ben nu @ iemand anders huis met een slome PC. (naja, die kan volgens mij GTA SA wel aan, maar ik heb de disc niet bij en het spel even snel downloaden (wat niet mag, is illegaal)) gaat ook niet aangezien het niet mag. Btw, ik zuig @ driften in GTA SA, maar met een half uurtje oefening komt het wel goed Het is goed maar driften leer je echt niet in een half uurtje hoord,het is echt moeilijker dan het lijkt. Reageren
Timske Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mechien kan ik ook wel mee doen Ik doe mee als jullie op san andreas muktiplayer driften Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mechien kan ik ook wel mee doen Ik doe mee als jullie op san andreas muktiplayer driften Doen we niet,we doen enkel singeplayer. :$ Ook omdat tegenwoordig in veel servers handling modden als cheaten wordt gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.