Jump to content

GTA:SA drift movie

Recommended Posts

Geplaatst:
Hmm, ik kan maar geen mooie AE86 vinden :( Weet iemand hier d'r een? Ik heb al een Skyline R33.

pieke heeft er ook lang naar gezocht, hij vond enkel mods die te klein gescaled waren, maar dan heeft hij er toch een mooie gevonden. misschien gaat hij akkoord dat jij daar ook mee rijdt en kan hij je de link geven.

:cya:

Al gedaan en kijk eens in de post boven jou! :D

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

24

• .Senne

22

• PiekeTheCat

20

• The Distortion

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

haha, ik was net een minuut trager met posten :puh:

je filmpje ziet er vet uit, is dat met die handling die jij me gegeven hebt of niet? :eten:

trouwens, wat vonden jullie van mijn tweede filmpje? :)

Geplaatst:

Ja dat was de handling die ik je gegeven heb. :)

Maar elke auto reageert anders op handlings dus.

Trouwens jouw 2de filmpje was wel mooi ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hehe, ik heb een goeie gevonden. Het is niet Initial-D style, maar wel een Corolla GT-S. Met template erbij. Alleen weet ik niet hoe die werkt. Ik ga nu een paintjob maken :D

Edit: Klaar. Nu alleen het logo nog verplaatsen, de motorkap helemaal carbon maken (met streepjes) en ik ben klaar. Ik gebruik deze driftlijn btw:

BLISTAC	  2000.0	3141.7   2.4	0.0 0.0  0.0  70  0.70 0.8  0.52	  5 200.0 35.0 5.0  R P 	7.0   0.45 0 45.0	  1.4  0.1   0.0   0.28 -0.12 0.5  0.0		0.25 0.50 35000 	c0000000	C00000		1  1	0

Een paar dingen zelf gemaakt, een paar van andere auto's gejat zoals de Rancher. :puh:

corolla_initial_d.jpg

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Zo PTC, je kan best aardig driften. Als ik de handrem aantrek en naar rechts stuur gaat me auto gelijk een rondje maken i.p.v. zo mooi door de bocht ^_^

w00t! Mooie carz!

Naam: Wat denk je zelf? GTA Monster

Carmod(s) die ik gebruik: n.v.t

Filmpje van mijn driftkunsten: n.v.t

Ik wil me ook aanmelden als video editor. Ik heb Sony Vegas 8.0 Professional

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst:

Ik vetrek vanavond op vakantie dus ik kan 2 weken niet driften.

De andere drifters mogen gewoon filmpjes opnemen.

Als ik terug ben kun je ze dan sturen.

Als ik terug ben ga ik zelf ook weer driften.

Dus mededrifters Driften maar.

Ik ben terug op 28 augustus.

Senneken zal de aannemingen regelen. :)

Mvg PTC. :)

En ik ben slecht zo te zien :gaap:

Meer oefening nodig. En een betere handling line. :puh:

Hmm, misschien gaat het beter @ Sakina.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Naam: ikt

Carmod(s) die ik gebruik: Ik zie nog wel. Waarschijnlijk een AE68.

Filmpje van mijn driftkunsten: Komen eraan als ik thuis ben en GTA SA opnieuw heb geïnstalleerd. Ben nu @ iemand anders huis met een slome PC. (naja, die kan volgens mij GTA SA wel aan, maar ik heb de disc niet bij en het spel even snel downloaden (wat niet mag, is illegaal)) gaat ook niet aangezien het niet mag.

Btw, ik zuig @ driften in GTA SA, maar met een half uurtje oefening komt het wel goed

Het is goed maar driften leer je echt niet in een half uurtje hoord,het is echt moeilijker dan het lijkt. ;)

nou dat valt best wel mee:P ik had een bullet gepakt en ben naar las venturas airport gegaan, daar kun je prima drifte :Y

@Pieke, komt in orde. :D

@gtamonster, ik neem je wel aan if pieke agrees with that),

maar dan als tweede video-editor, want Sprunk was eerst.

dus als sprunk iets niet gedaan krijgt of hulp nodig heeft, kan jij altijd helpen, of jullie kunnen samenwerken ook.

ik denk dat twee video editors wel genoeg is nu, er mogen zich wel nog meer drifters aanmelden. :eten:

@Ikt, dat ziet er lang niet slecht uit! :dans:

als je andere handling lines wil, ik heb er wel een paar goede, maar meer voor lange bochten.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
@Pieke, komt in orde. :D

@gtamonster, ik neem je wel aan if pieke agrees with that),

maar dan als tweede video-editor, want Sprunk was eerst.

dus als sprunk iets niet gedaan krijgt of hulp nodig heeft, kan jij altijd helpen, of jullie kunnen samenwerken ook.

ik denk dat twee video editors wel genoeg is nu, er mogen zich wel nog meer drifters aanmelden. :eten:

@Ikt, dat ziet er lang niet slecht uit! :dans:

als je andere handling lines wil, ik heb er wel een paar goede, maar meer voor lange bochten.

Woei :D

Maar ik gebruik gedeeltelijk de handling van een Elegy en een Rancher (:clown:) in de handling van een Blista Compact. :puh:

Geplaatst:

:dans:, we hebben een doe-het-zelver hier :puh:

je paintjob heb je zelfgemaakt (die overigens geweldig mooi oogt) en je handling ook? :dans:

bon, we need more drifters :7

zijn er nog mensen, of ze nu goed of slecht zijn, die willen en kunnen meedoen aan een drift movie?

als je slecht bent moet je natuurlijk wel goed worden :puh: maar dat is geen probleem.

dus, iemand?

Geplaatst:
:dans:, we hebben een doe-het-zelver hier :puh:

je paintjob heb je zelfgemaakt (die overigens geweldig mooi oogt) en je handling ook? :dans:

bon, we need more drifters :7

zijn er nog mensen, of ze nu goed of slecht zijn, die willen en kunnen meedoen aan een drift movie?

als je slecht bent moet je natuurlijk wel goed worden :puh: maar dat is geen probleem.

dus, iemand?

De skin heb ik zelf even snel in mekaar gezet :puh: Net zoals de handling. De rest (GTA SA (R*) Engine (R*), het model van de auto (zie vorige post url) en de parkeergarage (R*) zijn niet van mij. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...