Jump to content

GTA:SA drift movie


PiekeTheCat

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Ik zou ook graag meedoen. Ik wou dat vanaf het begin al, maar helaas, mijn pc was K.O. :N Hij doet het nou eindelijk weer, maar ik ben al m'n programma's kwijt. Ik moet dus San Andreas opnieuw insalleren, Fraps downloaden, en nieuwe handling maken, en mijn auto mod weer installeren> EN dan moet ik ook nog wat algemene software downloaden (anti virus etc.)

Ik hoop in ongeveer 3 dagen klaar te zijn. Als ik dan een driftfilm laat zien, en als deze goed genoeg is, zou ik dan nog mee kunnen doen?

Hielkeh.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    24

  • .Senne

    22

  • PiekeTheCat

    20

  • The Distortion

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Woei, weet iemand een programma waarmee je 5 minuten lang ingame kunt filmen terwijl het filmbestand onder 2 GB blijft en je toch een hoge FPS hebt? :puh: Ik wil mijn driftkunsten laten zien op Akina. :D en als het goed gaat, knoei ik maar 1/3e van het kopje water. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hielkeh: dat is goed, neem wel gerust je tijd, Pieke is voor twee weken weg, dus je moet je vooral niet opjagen. :D

wel zou ik willen vragen dat je de volledige versie van fraps kan krijgen, zodat je niet maar dertig seconden per keer kan filmen, maar zo lang je wil. (je moet het daarom niet kopen, je vind er genoeg volledige downloads voor.[/font])

@ Ikt: ik denk niet dat je zoiets kan vinden dat voldoet aan al je eisen. :puh: de volledige versie van Fraps kan je 5 minuten mee, en heeft verschillende standen voor FPS, van 25 tot 60 denk ik. maar dan ga je wel over die 2 gb.

je hebt ook Hypercam, maar die kwaliteit zuigt echt. heb ik eens gedownload, één video'tje mee opgenomen en direct van m'n pc afgezwierd omdat het beeld zoo slecht was.

je hebt ook ZDsoft, al ken ik dat niet en kan je er ook enkel gratis een demo van krijgen,

gamecam is er ook, dat neemt geen geluid op maar wel lang, dus dat kan ook nog.

ook nog fastcappro, maar dat is helemaal betalend als je het legaal wil :engel:

en dat zijn zo een beetje de enige die me nu te binnen schieten, als er nog iemand weet, u kan het altijd melden :D

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hielkeh: dat is goed, neem wel gerust je tijd, Pieke is voor twee weken weg, dus je moet je vooral niet opjagen. :D

wel zou ik willen vragen dat je de volledige versie van fraps kan krijgen, zodat je niet maar dertig seconden per keer kan filmen, maar zo lang je wil. (je moet het daarom niet kopen, je vind er genoeg volledige downloads voor.[/font])

Bedankt :) ik had al een gejeweetwelde versie van fraps, maar jou link is nieuwer :D Kmot inderdaad wel goed uit dat hij weg is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een leuk nummer van onder de 3 minuten en boven de 2 minuut 30 wat leuke driftmuziek is? :)

zoek eens een paar soundtracks van de need for speed reeks op, daar zitten er wel goede tussen die passen bij racen/driften, en van verschillende stijlen.

ik vind persoonlijk Shapeshifter van Celdweller Ft. Styles Of Beyond een goed nummer, en het past goed op zo'n filmpjes. ^_^ is een rap op rock nummer, maar het is ieder z'n smaak, ik weet niet wat jij goed vind. :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar, 2 random liedjes eringezet.

Edit: Vergeleken met anderen op YT val ik nog wel mee :siender:

1e driftvideo

Verdere info die je wilde zit in de credits ofzo.

oomz, hoe krijg je zo 'n mooie videokwaliteit op youtube? O.0

jij hebt geen last van pixels of stotterend beeld ofzo, die kwaliteit is gewoon fantastisch Ö

hoe de fok doe je dat? :engel:

jij zuigt trouwens helemaal niet @ drifting, ik vind t zekers goed ^_^ al ben je wel nog n paar keer gebotst :puh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar, 2 random liedjes eringezet.

Edit: Vergeleken met anderen op YT val ik nog wel mee :siender:

1e driftvideo

Verdere info die je wilde zit in de credits ofzo.

oomz, hoe krijg je zo 'n mooie videokwaliteit op youtube? O.0

jij hebt geen last van pixels of stotterend beeld ofzo, die kwaliteit is gewoon fantastisch Ö

hoe de fok doe je dat? :engel:

jij zuigt trouwens helemaal niet @ drifting, ik vind t zekers goed ^_^ al ben je wel nog n paar keer gebotst :puh:

:cya:

Alles op laag zetten :')

En ik zuig wel vergeleken met dit:

http://www.youtube.com/watch?v=KgpYBUiUTv0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...