Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 En als je een filmpje inzend, niet met YouTube o.i.d. Daar kan ik niets mee. Ik moet het videobestand hebben, dus bijvoorbeeld driften.avi of driften.mpg Reageren
The Distortion Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Nee want heb nog geen enkele inzending van een filmpje gehad dan had je moeten zeggen dat dat moest >.> Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Nee want heb nog geen enkele inzending van een filmpje gehad dan had je moeten zeggen dat dat moest >.> Jij bent zo'n typische mongool die te lui is om de hoofdpost te lezen... Staat er duidelijk in! Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Ik wil wel een paar keer driften @ Hieronder, coming soon Bewerkt: 7 september 2008 door Timske Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Filmpje A.U.B! Reageren
The Distortion Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Nee want heb nog geen enkele inzending van een filmpje gehad dan had je moeten zeggen dat dat moest >.> Jij bent zo'n typische *fag antwoord* die te lui is om de hoofdpost te lezen... Staat er duidelijk in! -Als je aan dit project mee wil doen moet je eerst een filmpje van je driftkunsten laten zien! Wil ik eerst wel weten of ik in bent of niet, ga niet voor niks een filmpje maken Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Eerst filmpje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.